Vahelduse mõttes võiksime ju valitsust tunnustada, kui rahandusminister Mart Võrklaev pressikonverentsil riigi 28 äriühingust seitse ette loeb, mille võiks osaliselt või tervikuna maha müüa. Ütleme siis: “Tubli!” Aga kuni ajaline konkreetsus puudub, pole see veel isegi mitte pool rehkendust.
Valitsus soovib kas täielikult või osaliselt erastamisele suunata kokku seitse ning likvideerida kaks riigi osalusega äriühingut, teatas rahandusministeerium.
Eesti on geopoliitiliste riskide, aga ka maksukeskkonna ebastabiilsuse tõttu muutunud kohaks, kuhu välisinvestor vaatab üha vähem, probleemi tajuvad ka kohalikud pensionifondid.
Valitsus eesotsas peaminister Kaja Kallasega on riigi rahaasjade kordategemisel oma usalduskrediidi maha mänginud, kirjutab Lääne-Virumaa Uudiste peatoimetaja, Äripäeva peatoimetaja asetäitja Aivar Hundimägi.
Kärpimise kõrval tuleb kasvatada riigi tulupoolt, kuid mitte makse tõstes , kirjutab Parempoolsete juht Lavly Perling vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.