Töötaja motiveerimine on astunud suure sammu edasi – kuigi rahalised boonused on au sees, muutuvad üha tähtsamaks muud väärtused nagu tervis ja puhkamine.

- Töötajale on oluline, kui ettevõte soodustab sportimist.
- Foto: Andras Kralla
Äripäev uuris seitsmelt ettevõttelt, kuidas nemad oma töötajaid motiveerivad. Selver, Saku Õlletehas, Elisa, Tele2, Telia, Kalev ja Nordecon kõik rõhutasid individuaalsust ning eeskätt oma võimaluste ja töötajate vajadustega arvestamist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riias asuva ärikeskuse Preses Nama Kvartāls arendaja AS PN Project kuulutas välja oma võlakirjaprogrammi viienda emissiooni, pakkudes investoritele tagatud võlakirjadega 10% aastaintressi poolaastaste kupongimaksetega. Ärikeskuse ehitus on nüüdseks ületanud poole teekonnast ning ka vajalikust finantseeringust on pool kaasatud. Emissioonist laekuvat raha kasutatakse eelkõige olemasolevate võlakirjade refinantseerimiseks ning ehitustööde rahastamiseks.