Töötaja motiveerimine on astunud suure sammu edasi – kuigi rahalised boonused on au sees, muutuvad üha tähtsamaks muud väärtused nagu tervis ja puhkamine.

- Töötajale on oluline, kui ettevõte soodustab sportimist. Foto: Andras Kralla
Äripäev uuris seitsmelt ettevõttelt, kuidas nemad oma töötajaid motiveerivad. Selver, Saku Õlletehas, Elisa, Tele2, Telia, Kalev ja Nordecon kõik rõhutasid individuaalsust ning eeskätt oma võimaluste ja töötajate vajadustega arvestamist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kulla hind ületas reedel (14. märtsil) esmakordselt ajaloos 3000 dollari taseme. Sellele on lühiajalises pildis kaasa aidanud nii eskaleeruv kaubandussõda, geopoliitilised pinged kui ka taaselustunud majanduslanguse hirmud.