Töötaja motiveerimine on astunud suure sammu edasi – kuigi rahalised boonused on au sees, muutuvad üha tähtsamaks muud väärtused nagu tervis ja puhkamine.

- Töötajale on oluline, kui ettevõte soodustab sportimist.
- Foto: Andras Kralla
Äripäev uuris seitsmelt ettevõttelt, kuidas nemad oma töötajaid motiveerivad. Selver, Saku Õlletehas, Elisa, Tele2, Telia, Kalev ja Nordecon kõik rõhutasid individuaalsust ning eeskätt oma võimaluste ja töötajate vajadustega arvestamist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turvasüsteemide töökindlus sõltub üha enam sellest, kui kiire ja kvaliteetne on võrguühendus ja kui hästi on ettevõtte läbi mõelnud oma tehnoloogilised lahendused. G4S otsustas, et IT-probleemide lahendamise asemel tahavad nad keskenduda äri arendamisele, mis muu hulgas päästaks iganädalaselt ka inimeste elusid.