Liis Amor • 11. aprill 2019 kell 10:50

Kuidas turundada end rahvusvahelistel messidel

Fortumo juhatuse liige Andrei Dementjev (vasakul) ja EASi ettevõtluskeskuse direktor Tanel Rebane.  Foto: Liis Amor

Äripäeva raadiosaates "Globaalne pilk" uurisime, kuidas turundada enda ettevõtte tooteid ja teenuseid rahvusvahelistel messidel. Kui palju riik kulutab ettevõtete globaalsetel messidel käimisele ning mille järgi neid ettevõtteid välja valitakse ja kui palju ettevõtted ise sel juhul rahaliselt panustama peavad?

Samuti uurisime, kui palju on abi riigi poolt saadetud diplomaatidest messidel lobitööd tehes, et aidata ettevõtetel luua uusi sidemeid.

Saates oli külas mobiilimakselahendusi pakkuva Fortumo juhatuse liige Andrei Dementjev. Fortumo osaleb aastas mitmel messil ja jagab nüüd oma kogemusi. Külas oli ka EASi ettevõtluskeskuse direktor Tanel Rebane.

Saadet juhtis Liis Amor.

Kuula värsket saadet "Globaalne pilk" Äripäeva podcast'ide keskkonnast.

Hetkel kuum