• OMX Baltic1,02%299,04
  • OMX Riga0,13%865,66
  • OMX Tallinn0,00%1 953,51
  • OMX Vilnius1,95%1 164,65
  • S&P 5001,67%5 375,86
  • DOW 301,07%39 606,57
  • Nasdaq 2,5%16 708,05
  • FTSE 100−0,11%8 393,75
  • Nikkei 2250,49%35 039,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,77
  • OMX Baltic1,02%299,04
  • OMX Riga0,13%865,66
  • OMX Tallinn0,00%1 953,51
  • OMX Vilnius1,95%1 164,65
  • S&P 5001,67%5 375,86
  • DOW 301,07%39 606,57
  • Nasdaq 2,5%16 708,05
  • FTSE 100−0,11%8 393,75
  • Nikkei 2250,49%35 039,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,77
  • 22.01.21, 14:00

Bolt Foodi turunduse telgitagused

"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Bolt Foodi turundusjuht ja Aasta Turundustegu 2020 žürii liige Liia Pjatakova, kellega tuleb juttu Bolt Foodi turundamisest, sisenemisest erinevatele turgudele, turunduse protsessidest, äpist ning tulemuste mõõtmisest.
Bolt Foodi turundusjuht Liia Pjatakova ja "Digiturunduse praktikumi" saatejuht Priit Kallas.
  • Bolt Foodi turundusjuht Liia Pjatakova ja "Digiturunduse praktikumi" saatejuht Priit Kallas.
  • Foto: Äripäev
Arutletakse ka reachi ja müügi optimeerimise üle sotsiaalmeedias. Kuulajad saavad vastuse ka küsimusele, kuidas arvutada seda, kui palju sotsiaalmeedia postituse alla raha kulutada?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Bolt Foodi turunduse telgitagused
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele