Kuidas väheste vahendite kiuste viia ellu rebränding
Saates on eelmisel aastal loodud taimede e-kaubamaja Plantarium by Jardin asutaja Kaisa Moora, kes jagab oma kogemust seoses uue brändi loomise ja arendamisega.
Plantarium by Jardini asutaja Kaisa Moora sõnul on turunduses oluline just aktiivse jälgijaskonna teke, kellelt ka ise inspiratsiooni saada. Foto: Erakogu
"Sisuturundussaates" tuleb jutuks, mis ärimudel on dropshipping, kuidas turundustegevuse kaudu oma jälgijaskonda kasvatada ja mida silmas pidada kodulehe domeeni valimisel.
Lisaks räägime sisehaljastusest. Saates saab vastuse küsimustele, kuidas alustada oma kontorihoone ja ka kodu roheliseks muutmisega ning mis on praegu taimemaailmas populaarne.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Kuidas väheste vahendite kiuste viia ellu rebränding
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.