Eestlase ausus võib osutuda eksporti tehes hoopis miinuseks, selgus saatest „Äripäeva fookuses“.

- D’Difference’i brändijuht Carmen Kibur (vasakul) ning JOIKi tegevjuht ja omanik Eva-Maria Õunapuu.
- Foto: Äripäev
„Kui ma vaatan, siis nii palju on võimalik saavutada sellega, kui sa müüd üle. Sellesmõttes, et hype’id, teed brändist midagi nagu meeletult suurt,“ rääkis Chemi Pharmi brändi D’Difference’i juht Carmen Kibur.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veel kuni 20. juuni pärastlõunani on jaeinvestoritel võimalik osa saada Summus Capitali avalikust võlakirjaemissioonist. Summus Capital on üks Baltikumi ja Poola kiirelt arenev kinnisvarainvesteeringute ettevõtte. Tegemist on suuruselt ühega viimaste aastate olulisematest võlakirjapakkumistest Baltikumis ning ühtlasi esimese korraga, kui Summuse võlakirju saavad märkida ka jaeinvestorid Eestis, Lätis ja Leedus.