• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,34%44 748,77
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,65
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,34%44 748,77
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,65
  • 15.11.22, 16:07

Riik korraldab turismi ümber: raha saamiseks peavad tegijad koonduma

Uue turismistrateegia raames korraldab riik ümber turismiorganisatsioonide haldust ning nelja aastaga peaks 40 sihtkohaorganisatsioonist saama umbes 8. Reformi eesmärk on turismiasjaliste parem ja mitmekülgsem koostöö, mis loob eeldused toetuste jagamiseks, rääkis EASi ja KredExi ühendasutuse turismiosakonna sihtkohtade arendusjuht Kristiina Jors saates „Turismitund“.
Riigi plaani järgi peaks sihtkohaorganisatsioonide loomine muutma turismivaldkonna korralduse selgemaks, turismiga seotud osapoolte koostöö ladusamaks ja turistidele piirkondade kohta info leidmise lihtsamaks.
  • Riigi plaani järgi peaks sihtkohaorganisatsioonide loomine muutma turismivaldkonna korralduse selgemaks, turismiga seotud osapoolte koostöö ladusamaks ja turistidele piirkondade kohta info leidmise lihtsamaks.
  • Foto: Andras Kralla
Räägime saates muutustest üleriigilises turismikorralduses ja turismi rahastamisest. Täpsemalt tuleb juttu DMOde (destination management organization) ehk sihtkoha arendamise organisatsioonide loomisest ning sellest, miks neid vaja on.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele