• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 221,02
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,08
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 221,02
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,08
  • 03.10.23, 14:00

Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?

Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates kuuleme kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsi kahe ettekande salvestust.
Katre Uibomäe ja Erkki Markus.
  • Katre Uibomäe ja Erkki Markus.
  • Foto: Raul Mee
Saate esimeses pooles räägib brändi strateegia ja kogemuse konsultant Katre Uibomäe maailmatasemel kliendikogemuse pakkumisest e‑poes ning saate teises pooles jagab nõuandeid ja soovitusi Smaily tegevjuht Erkki Markus, kuidas e‑poed saavad läbi e‑maili turunduse enda tulemusi parandada.
Saates kuuleb hulgaliselt nõuandeid ja soovitusi, mida tasub rakendada enda e‑poe kasutajasõbralikumaks muutmisel.
Saade valmis koostöös pakiveo ettevõttega DPD.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele