Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?
Katre Uibomäe ja Erkki Markus.Foto: Raul Mee
Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates kuuleme kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsi kahe ettekande salvestust.
Saate esimeses pooles räägib brändi strateegia ja kogemuse konsultant Katre Uibomäe maailmatasemel kliendikogemuse pakkumisest e‑poes ning saate teises pooles jagab nõuandeid ja soovitusi Smaily tegevjuht Erkki Markus, kuidas e‑poed saavad läbi e‑maili turunduse enda tulemusi parandada.
Saates kuuleb hulgaliselt nõuandeid ja soovitusi, mida tasub rakendada enda e‑poe kasutajasõbralikumaks muutmisel.
Saade valmis koostöös pakiveo ettevõttega DPD.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.