• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 05.02.24, 16:29

Strateegiline kommunikatsioon sõja ajal: õppetunnid Ukrainast

Sõjas saab kommunikatsioonist võimas relv, mis aitab vaenlasele kõrvade vahele pugeda ja oma rahvast mobiliseerida. Mida oleme õppinud Ukraina sõja kommunikatsioonist, jagavad strateegilise kommunikatsiooni ekspert Raul Rebane ja riigikogu liige ning endine NATO strateegilise kommunikatsiooni keskuse asedirektor Peeter Tali.
Millised on suurimad õppetunnid ja mida peaks Eesti Ukraina sõja kommunikatsioonist õppima, jagasid strateegilise kommunikatsiooni ekspert Raul Rebane ja riigikogu liige ning endine NATO strateegilise kommunikatsiooni keskuse asedirektor Peeter Tali kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.
  • Millised on suurimad õppetunnid ja mida peaks Eesti Ukraina sõja kommunikatsioonist õppima, jagasid strateegilise kommunikatsiooni ekspert Raul Rebane ja riigikogu liige ning endine NATO strateegilise kommunikatsiooni keskuse asedirektor Peeter Tali kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil. Foto: Raul Mee
„Ärge alahinnake sõnade, piltide ja tegude jõudu! Strateegilises mõttes peavad need käima kokku ning kui sõnad, pildid ja teod kokku ei käi, on strateegiline kommunikatsioon puudlik või lausa katki,“ kommenteeris Tali kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele