"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu sellest, kuidas praegune majanduslik olukord on mõjutanud tarbijate käitumist e‑kauplustes. Selleks oleme saatesse kutsunud SEB Eesti majandusanalüütiku Mihkel Nestori ja DPD Eesti müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurru.
- SEB Eesti majandusanalüütik Mihkel Nestor, saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest ja DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd. Foto: Äripäev
Saates räägitakse ka sellest, kui palju Baltikumi tarbijad erinevad oma ostukäitumistes. Millistes tootekategooriates on näha e‑ostlemise vähenemist ning kuidas e‑poed peaksid silma jääma e‑ostlejatele.
Kivimurd ja Nestor räägivad ka turvaliste maksete olulisusest ja toodete tagastamisest ning jagavad soovitusi e‑kauplejatele.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
E-kaubanduse järgmine kasv on jäänud kännu taha kinni
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.