• OMX Baltic−0,52%295,59
  • OMX Riga−0,06%904,18
  • OMX Tallinn−0,21%2 036,69
  • OMX Vilnius−0,23%1 202,21
  • S&P 500−0,3%6 370,86
  • DOW 30−0,46%44 632,99
  • Nasdaq −0,38%21 098,29
  • FTSE 100−0,25%9 113,44
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,85
  • OMX Baltic−0,52%295,59
  • OMX Riga−0,06%904,18
  • OMX Tallinn−0,21%2 036,69
  • OMX Vilnius−0,23%1 202,21
  • S&P 500−0,3%6 370,86
  • DOW 30−0,46%44 632,99
  • Nasdaq −0,38%21 098,29
  • FTSE 100−0,25%9 113,44
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,85
  • ST
  • 17.04.25, 13:32

Viis nõuannet, kuidas reklaamidega silma paista

Tähelepanu võitmine turunduses on olulisem kui kunagi varem, kuid silma paista on üha keerukam. Saates “Password – Make Marketing Fun Again" tuuakse esile viis tugisammast, mis aitavad tarbija tähelepanu haarata ja brändi tuntust kasvatada.
Saatejuht Hando Sinisalu ja Omnicom Media Groupi digijuht Angelo Maiuri räägivad saates, kuidas turundusega tähelepanu püüda.
  • Saatejuht Hando Sinisalu ja Omnicom Media Groupi digijuht Angelo Maiuri räägivad saates, kuidas turundusega tähelepanu püüda.
  • Foto: Äripäev
Omnicom Media Groupi digijuhi Angelo Maiuri sõnul muudavad kanalite kasvav hulk ja madalad alustamisbarjäärid sotsiaalmeedias silma paistmise üha keerukamaks. Ka noorte tähelepanu lüheneb – näiteks TikTokis on keskmine video vaatamise pikkus alla sekundi.
Maiuri lahkab saates ka reklaami mõõtmise väljakutseid digitaalsel ajastul, kus "keegi ei maksa laikide eest palka". Ta rõhutab bränditurunduse pikaajalist mõju ja julgustab nooremaid turundajaid õppima varasematest edulugudest.
Saates tuleb juttu emotsioonidest, kontekstist, erinevate meelte kaasamisest ning keskkonnast ja sellest, kuidas erinevaid loovlahendusi meediavalikuga sobitada. Saadet juhib Hando Sinisalu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viis nõuannet, kuidas reklaamidega silma paista
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele