• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 01.11.96, 00:00

Guvatrak asutas Lätis oma tütarfirma

Tudeberg lausus, et Guvatrak otsustas iseseisva firma rajamise kasuks Lätis, kuna firma reklaamitegevuse maht piirkonnas suurenes. «Paljude välisfirmade esindajad valivad viimasel ajal oma tegevuskohaks Riia kui Baltimaade keskuse,» selgitas ta.
Läti reklaamibüroos, mis kuulub 100% Guvatrakile, asub Tudebergi ütlusel tööle 15 inimest. Guvatraki Balti riikides teenindatavate klientide hulka kuuluvad Adidas, DHL, Hyundai, Volkswagen ja osaliselt Hackmann. Tulevikus kavatseb Guvatrak avada oma esinduse ka Leedus, Valgevenes, Peterburis, Moskvas ja Ukrainas.
Tudebergi ütlusel peab Guvatrak praegu läbirääkimisi ka nelja rahvusvahelise reklaamiketiga Balti riike puudutava koostöö osas. Reklaamikettide nimesid ei soovinud ta avalikustada, põhjendades, et kolmel läbirääkimistel osaleval reklaamiketil on juba olemas koostööpartner Eestis. «Nad pole nende partneritega rahul, kuid ma leian, et info avalikustamine tekitaks vaid paksu verd,» lausus Tudeberg.
Tänavu prognoosib Tudeberg firma käibeks ca 24 mln kr. Guvatraki käibest poole moodustab meediavahendus, ülejäänud osa videoklippide ja uudismaterjali tootmine välismaale ning reklaami, turu-uuringute ja suhtekorraldusega seotud teenused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele