Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Guvatrak asutas Lätis oma tütarfirma
Tudeberg lausus, et Guvatrak otsustas iseseisva firma rajamise kasuks Lätis, kuna firma reklaamitegevuse maht piirkonnas suurenes. «Paljude välisfirmade esindajad valivad viimasel ajal oma tegevuskohaks Riia kui Baltimaade keskuse,» selgitas ta.
Läti reklaamibüroos, mis kuulub 100% Guvatrakile, asub Tudebergi ütlusel tööle 15 inimest. Guvatraki Balti riikides teenindatavate klientide hulka kuuluvad Adidas, DHL, Hyundai, Volkswagen ja osaliselt Hackmann. Tulevikus kavatseb Guvatrak avada oma esinduse ka Leedus, Valgevenes, Peterburis, Moskvas ja Ukrainas.
Tudebergi ütlusel peab Guvatrak praegu läbirääkimisi ka nelja rahvusvahelise reklaamiketiga Balti riike puudutava koostöö osas. Reklaamikettide nimesid ei soovinud ta avalikustada, põhjendades, et kolmel läbirääkimistel osaleval reklaamiketil on juba olemas koostööpartner Eestis. «Nad pole nende partneritega rahul, kuid ma leian, et info avalikustamine tekitaks vaid paksu verd,» lausus Tudeberg.
Tänavu prognoosib Tudeberg firma käibeks ca 24 mln kr. Guvatraki käibest poole moodustab meediavahendus, ülejäänud osa videoklippide ja uudismaterjali tootmine välismaale ning reklaami, turu-uuringute ja suhtekorraldusega seotud teenused.