Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Miljonid värvide reklaamimiseks
Värvimüügis on endiselt Ees-tis turuliider Baltic Color. Seekord on aga tabelis oma andmetega ka nende konkurent ES Sadolin, kes ei taha rahulduda teise positsiooniga.
Peamiselt Balti riikides toodangut turustav ES Sadolin soovib ka Eestis saada suurimaks müüjaks. Aasta tagasi alustatud värvimüügiga on kaasnenud ka suur reklaamikampaania, mis jätkub ka tänavu aasta. Kulutatavate reklaamiraha osas edestatakse Baltic Colorit kahe miljoniga. Sadolini andmetel kulutab ta oma toodete reklaamiks tänavu 10 miljonit krooni Baltic Colori 8 miljoni krooni vastu.
Möödunud aasta neljandas kvartalis kahe miljoni krooni eest Tikkurila värve ja ligi miljon krooni väärtuses Teknos Winteri värve müünud AC Projekt loobus seekord müügitulemuste avaldamisest. Põhjenduseks toodi muutunud turusituatsioon.
Aasta algusest on hakanudTikkurila värve Eestisse tooma ka Baltic Color. ÄP