• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,76%39 681,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,76%39 681,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • 25.07.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vanu autosid ei tooda enam Eestisse

1997. aasta juunis registreeriti ARKs esmakordselt 3260 sõiduautot, 378 veoautot, 27 bussi, 30 mootorratast ja 213 haagist. Kokku kanti registrisse seega 3908 transpordivahendit, mis on võrreldes maiga pisut vähem.
Sõiduautode esmaste registreerimiste TOP 10 esimene on taas Ford -- 573 autot. Teine on Opel 423 autoga. Kolmandaks on jõudnud jõudsalt ülespoole liikuv Honda (235). Maikuu seitsmendalt kohalt on neljandaks tõusnud Volkswagen (228). Kahe koha võrra on langenud pikka aega kolmas olnud Mazda, kuues on Nissan. 1. juulil oli Eesti autoregistris 5015 mootorratast, 415 577 sõidu- ja 73 821 veoautot, 6619 autobussi ja 31 060 haagist.
Võrreldes 1997. aasta I poolaastat 1996. aasta I poolaastaga, näeme, et transpordivahendite esmane registreerimine on vähenenud. See tendents kestab juba mitu aastat. Eriti on vähenenud Fordi ja Opeli esmaregistreerimiste arv. Võib arvata, et selle põhjus on vanade sõiduautode maaletoomise vähenemine. Kasvanud on jaapanlaste -- Honda, Nissani ja Toyota registreerimine. Markide lõikes pole olulisi muutusi toimunud, toimub vaid väikesi kohtade vahetusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti autoturg on stabiliseerumas, esmaregistreerimiste TOP 10sse pole uusi tegijaid ette näha. Jääb vaid soovida, et Eesti autopark ka noorenema hakkaks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele