• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 05.09.97, 01:00

Koolituse hinnad tõusevad

ASi EM-International tegevdirektor Tiit Elenurm möönis, et kuna elukallidus on tõusnud, on kuni 20 protsendi võrra kallinenud ka üksikkursuste hinnad. Ta ütles, et firma pakub hinnaalandust pikaajaliste lepingute puhul ja juhul, kui tellitakse korraga mitu erinevat kursust.
«Koolitusfirmade probleem on selles, et on väga palju kliente, kes ei tee pikaajalist koolitusplaani,» sõnas Elenurm.
AS Esko Koolitus pakub kuni 50protsendilist hinnaalandust varakult teenuse ostnud klientidele. ASi Esko Koolitus tegevdirektori asetäitja Sanna Ahonen nentis siiski, et hinnad on võrreldes eelmise aastaga tõusnud 10 protsenti, kuid kallimatel kursustel kasutatakse ka professionaalsemaid lektoreid.
ASi Mercuri International konsultant Aet Leppik ütles, et Mercuri teeb küll hinnaalandust, kuid selles osas puuduvad kindlad reeglid. Samas lisas ta, et tema arvamusel kaotab hinnaalandusega koolitus kindlasti kvaliteedis.
Invicta ASi müügijuht Leena Politanova teatas, et nende firma korraldatud turu-uuringu järgi on kliendid rohkem huvitatud tulevikku suunatud kursustest. Näiteks juhtimise ja majanduse arvestuse alasest koolitusest.
«Kuna Eestis toimub kapitali kontsentratsioon, võiks kasvada nõudlus strateegiaalase koolituse järele,» ütles Tiit Elenurm. Ta lisas, et oluline on ka meeskonnatöö ja organisatsiooni kultuuri alane koolitus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele