• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Erastamisagentuur paneb Liviko aktsiad müüki

    Erastamisagentuuri erastamisüksuse direktor Avo Annus kinnitas, et 29. oktoobril on agentuuri nõukogu päevakorras otsus, mille kohaselt kuulutatakse välja 44% ASi Liviko aktsiate avalik müük. Praegu on eraisikute käes 5% Liviko aktsiaid.
    Vaatamata sellele, et Eestis on palju viina ja alkohoolsete jookide tootjaid ning konkurents tihe, avaldas Annus arvamust, et Liviko aktsia kujuneb populaarseks.
    «Liviko on pidanud konkurentsis hästi vastu ja tema majandusnäitajad on korralikud,» lausus ta. «Aktsiate müügiga ei tohiks probleeme tekkida, sest Liviko kui ettevõte on atraktiivne.»
    Annus rääkis, et Liviko erastamiskava järgi on järgmise aasta alguses plaanis müüa 30% ettevõtte aktsiaid strateegilisele investorile.
    Kunagi varem oli erastamisagentuuril plaanis müüa kõik Liviko aktsiad EVPde eest avaliku müügi teel. Ettevõtte juhtkonnaga rääkides ja majandussituatsiooni analüüsides otsustati, et Livikole on ikkagi ka strateegilist investorit vaja, kommenteeris Annus endisest erastamisplaanist loobumist.
    Liviko turundusdirektor Peeter Pallo ütles, et investorid, kes soovivad osaleda 30% Liviko aktsiate eelläbirääkimistega pakkumisel, võivad üritada ka nüüd turule tulevaid aktsiaid kokku osta.
    Annus sõnas, et sellise aktsiate jaotuse puhul, nagu Livikos pärast avalikku müüki kujuneb, ei pea ettevõtte kontrollimiseks tingimata omama 50--51% aktsiapakist. «Piisab ka 20--30% omamisest, et piisavalt hästi sekkuda ettevõtte töösse,» lisas ta.
    Avo Annuse sõnul on välisinvestorid, näiteks suured Saksa veinitootjad, Liviko vastu huvi juba tundnud. Pallo ütlusel omab Liviko aktsiaid osta sooviv Saksa firma Gorbatshov Vodka kaubamärki.
    Äripäeva andmeil tunneb jätkuvalt Liviko aktsiate ostmise vastu huvi teise Eesti alkoholitootja, ASi Ofelia omanik Soome firma Primalco OY.
    Liviko selle aasta esimese üheksa kuu realiseerimiskäive oli 337 miljonit ja puhaskasum 23 miljonit krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.