Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Liising vaid tugevaile
Üks põhjustest, miks liisingut ei saa nii kergelt kui möödunud aastal, on see, et nõudlus liisingu järele ületab tugevalt pakkumist, lausus Tallinna Panga Liisingu juhatuse esimees Veiko Taevere. «Möödunud on arutu rahapakkumine,» lisas Taevere. «Arvestame rohkem enda huve.»
Hoiupanga Liisingu müügidirektor Riivo Roos tunnistas, et möödunud aasta likviidsuskriis Eesti rahaturul on mõjutanud ka liisingufirmasid. Rahaga on küll kitsam kui eelmisel aastal, lisas ta.
Selle tagajärjena, et igaühele liisingut ei anta, on Roosi sõnul liisingufirmade kasv aeglustunud. Roos lausus, et sellele kliendile, kes on võimeline liisingumakseid tasuma, ei muutu oluliselt midagi, ainult protsendid on võrreldes eelmise aastaga suurenenud.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.