• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2251,78%38 313,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,03
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2251,78%38 313,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,03
  • 08.09.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome pole vedajale enam ahvatlev

Ekspedeerijad pole nõus eelmises transpordirubriigis väidetuga, et Poola teelubade lõppemisega töötuks jäävad vedajad suunduvad Skandinaavia vedudele, tuues sinna kaasa hinnalanguse.
Tavaliste Poola teelubade lõppemisega ei suundu veokid, millele Poola territoorium jääb suletuks, uut tööd otsima Skandinaavia vedudele. Sellesuunaline veoturg on juba jaotatud. Pealegi on Skandinaavia veosuund oma lihtsuse tõttu juurde meelitanud palju algajaid veofirmasid. Nende eesmärk polegi üleküllastunud veoturult niivõrd kasumit teenida, kuivõrd esmakontakte luua. Lääne-Euroopa vedudega hellitatud vedajatel on aga vaja kasumit. Seetõttu üritavad Poola läbimiskeelu saanud vedajad oma kliente hoida ja Euroopasse pääseda laevaga.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele