Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kallis tool sõltub mõnest firmast
Seekordset tabelit vaadates tundub, et mobiilbüroode aeg on Eestisse jõudnud: bürootöötajad istuvad metsas kännul ja pakuvad klientidele kraaviperve.
Selline oletus pole just lõpuni tõsiselt mõeldud, ent klienditoolide müügi tulemused on tagasihoidlikud olnud. Eelmisel aastal jäid tabeli esimeste kohtade omanikud 450 ning 600 vahele ning aasta rekordit sellega ei püstitatud. Seekord näitavad numbrid müüki 300 alla.
Seekordne tabel on mõneti ebaharilik, kuna kolmandale kohale on tulnud Martela. Kui vaadata müügisummat, siis peaks Martela esimeseks paigutama. Martela toodete ost käib tavaliselt hooti: kalli tooli ostjaid on vähe, aga tavaliselt on need suured ja endast lugupidavad firmad, kes korraga suures koguses toole tellivad. Odavamaid toole eelistavad tavaliselt vaiksemad firmad ja nende müük pole nii sõltuv paarist suurest tellijast.
Tänane tabel on koguseliseltki kokku kuivanud, sest nii mõnigi firma loobus võimalusest oma andmeid tabelis avaldada. Eesti majanduses on valitsenud pingeline olukord ning seda, kuidas suhtuda sellesse, kui enam nii hästi ei lähe, pole jõutud veel lõpuni läbi mõelda. Kätte on jõudnud aga detsember, mis eelnevate aastate kogemustele toetudes peaks olema hea müügikuu. Kuigi toole jõuludeks väga tihti ei kingita, on detsember ka büroode sisustamise kuu.