• OMX Baltic0,24%300,73
  • OMX Riga−0,22%891
  • OMX Tallinn−0,26%2 063,15
  • OMX Vilnius0,43%1 207,58
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,66
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,27
  • OMX Baltic0,24%300,73
  • OMX Riga−0,22%891
  • OMX Tallinn−0,26%2 063,15
  • OMX Vilnius0,43%1 207,58
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,66
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,27
  • 27.10.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turvaline Volvo mõjub rahakotile

Volvo S40 on eht-volvoliku välimuse ning teada-tuntud turvalisusega auto, mille omamiseks peab olema rahakoti paksus üle keskmise.
Volvo sõiduomaduste parimaks väljendiks on ?hea?. Auto kuulab hästi rooli ja on vaikne. 1,8-liitrine mootor võib maanteel möödasõitudel küll veidi nõrgaks jääda, kuid 2-liitrisel on kiirendust piisavalt ka maanteekiiruse juures. Teravate sõiduelamuste otsijale soovitaks tippmudelit T4, mille 1,9-liitrine turbomootor (nüüd müügis juba 2-liitrisena) veab autot edasi võimsa kiirendusega.
Volvo kasutamine on ajapikku toonud esile ka püsivigu. Käigukasti hoovastik hakkab loksuma ning see kandub edasi ka käigukangile. Teiseks nõrgaks kohaks on veermik, mis arvatavasti ei ole mõeldud meie auklike ja raputavate teede jaoks. AVISe kasutuses olevatel autodel on paljudel vahetatud pukse ja õõtshoobasid, mis hakkavad kolisema ca 60 000?80 000 km läbisõidu järel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Küll aga on Volvo autotootjate esirinnas turvalisuse poolest. Olemas on nii ABS-pidurid, turvapadjad ja turvatalad ustes. Märk turvalisusest on seegi, et auto käivitamisel hakkab ohulamp vilkuma ja relee klõpsuma, kui turvavöö on lahti ununenud.
Positiivne on Volvo puhul tema tasasus, auto on vaikne nii tänavaauke läbides kui ka maanteel suurema kiirusega sõites. Sobiva sõiduasendi leidmisega probleeme pole, reguleerida saab istme kõrgust ja rooli. Autos saab normaalselt sõita neljakesi, veel üks inimene tagaistmel on liiast. Volvod on juba tehasest tulles varustatud immobilisaatoriga. Harilikult on samasse pulti ühendatud ka signalisatsioon. Puldist uksi avades peab olema siiski küllaltki auto lähedal.
Volvo esindajaks Eestis on AS Info Auto, esindustega Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Info Auto müügiosakond on asjatundlik, hinnapakkumised saabuvad lubatud ajal ning autod samuti. Autode tellimisaeg on mõnikord veidi pikavõitu, kuid eksklusiivsemate automarkide puhul on see tavaline. Hinnapoliitika on Info Autol jäik ning autode ja samuti hooldekeskuse hinnad on suhteliselt kallivõitu. Tehnilise hoolduse ja remondi poole pealt võib esile tuua meistrite püüdlikkust ning tahet kliendi probleeme lahendada, isegi kui varuosade tarneaeg kipub oodatust pikemaks venima.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele