Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Primo kaubanduskeskus püüab ostjaid nugadega
Uute kaubanduskeskuste turule tulek sunnib omanikke ostja köitmiseks üha uusi nõkse välja mõtlema - nii müüb Primo osa kaupu vaid kümne krooniga ja jagab agaramatele ostjatele nuge; Selveris suurimaid oste teinute vahel loositakse välja fotoaparaadid, kirjutab Eesti Päevaleht.
Eilsel lõunatunnil ei mahtunud Kristiine Keskuses asuvas Primos liikuma, kassa- ja korvijärjekorrad olid veninud kümnete meetrite pikkuseks. Kümne krooni eest saada olevaid kaupu ladusid inimesed korvi massiliselt.
Üleeile ajas Primos poetäie rahvast hulluks odav margariin. Kuigi igale ostjale müüdi korraga vaid kaks poolekilost karpi margariini Delma, ladusid paljud neid korvi mitu korda rohkem, mõned lausa pool kasti korraga. Kassiiridel oli seetõttu palju seletamist klientidega, kes peaaegu pisarsilmil pidid 6.50 krooni maksnud margariinikarbist loobuma.
Primo hüpermarketi tegevdirektor Peter Ranne märkis, et Primo tihedad kampaaniad äri kahjumisse ei jäta. 'Eesmärk on teenida müügi, mitte juurdehindluse pealt, seetõttu on meil soodushinnaga pidevalt müügil umbes 120 toodet,' selgitas ta.
Selveri turundusdirektori abi Terje Teder ütles, et kampaaniad korraldama sunnibki üha tihenev konkurents. Alati ei pea just hinnas alla laskma, on ka teisi võimalusi, tähendas ta.