Delta Airlines ja The Coca-Cola Company sõlmisid järgnevaks kaheksaks aastaks üle-maailmse strateegilise koostöölepingu.
Lepingu sisuks on erinevad turundus- ja karastusjookide-alased kokkulepped. Koostöölepinguga laiendavad USA juhtiv lennufirma ning Coca-Cola oma tänaseks juba üle 70 aasta kestnud head partnerlussuhet.
Delta ja Coca-Cola partnerluslepe on osa laiemast turundusalasest koostööst, mida The Coca-Cola Company teeb globaalse alliansiga SkyTeam, kuhu kuulub 6 lennufirmat üle kogu maailma (Air France, Aeromexico, Alitalia, CSA Czech Airlines, Delta Airlines, Korean Air). Skyteam?i asutajaliige on Delta Airlines. Coca-Cola esindustel erinevates maailma riikides on eraldiseisvad kokkulepped sealsete SkyTeami kuuluvate lennuliinide varustamisega karastusjookide osas.
Lisaks ühistele turundusprojektidele plaanivad Coca-Cola ja Delta tulevikus ellu viia ka rahvusvahelisi heategevusprojekte.
?Oleme pikki aastakümneid teinud head koostööd, nüüd on partnerlussuhe laienenud kogu SkyTeam kontsernile, võimaldades meil ühiselt paremini teenindada kliente kõikjal maailmas,? kommenteeris Stephen J. Jones, The Coca-Cola Company asepresident ja marketingidirektor.