• OMX Baltic−0,15%302,64
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,33%1 988,24
  • OMX Vilnius0,00%1 195,71
  • S&P 5000,00%5 663,94
  • DOW 300,00%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,38%8 564,09
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • OMX Baltic−0,15%302,64
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,33%1 988,24
  • OMX Vilnius0,00%1 195,71
  • S&P 5000,00%5 663,94
  • DOW 300,00%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,38%8 564,09
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • 16.07.02, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laomajandus jääb esialgu Pärnu logistikakavast välja

Pärnul pole potentsiaali laomajanduse väljaehitamiseks, keskendutakse vaid igat liiki transpordi jaoks teede väljaehitamisele.
Pärnu logistikakava koostamise käigus veendusid tegijad, et Pärnus ei saa olema sellist ladustamise keskust nagu tuleb Paldiskisse ja on Tallinnas, ütles Andres Ideon Pärnu Linnavalitsuse ehituse ja planeerimise osakonnast.
?Pärnu panustab teede, sadama, lennujaama ja raudtee väljaehitamisele,? rääkis Ideon. Suur osa on finantseerida kohalikul oma või maavalitsusel, kuid selleks tuleb pääseda riigi strateegilistesse dokumentidesse, märkis Ideon.
Logistikakava tegevuskava järgi peaksid olema Pärnu plaanid ellu viidud aastal 2010.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele