Äädikamaitselised kartulikrõpsud ja hapupiima tooted kuuluvad Eesti kaubanduses ebapopulaarsete toodete nimekirja.
Estrella äädikamaitselised kartulikrõpsude läbimüük on Konsumi ostu ja sortimendikomisjoni juhi Madis Suiste sõnul võrreldes teiste krõpsudega väga väike. See maitse on meile võõras, lisas ta.
Ebapopulaarsete toodete sekka nimetavad kaubandusspetsialistid veel hapupiima tooted, seda enam, kui tootel puudub viide selles sisalduvatele bakterite.
Näiteks mõne aasta eest müüki paisatud Meierei AB hapupiim võeti kiiresti tootmisest maha. Nüüd proovitakse magusate maitsestatud hapupiimajookidega, kuid väga suurt edu müüjad ei märka.
?Meierei hapupiimajookidest on kõige kehvemini müünud kirsimaitseline hapupiim Kirsihaps,? märkis Meierei turundusjuht Aivo Varem.
Toote läbilöögivõimelisust on tootjate sõnul riskantne ennustada. Näiteks äädikamaitselised kartulikrõpsud jätavad eesti tarbija külmaks, kuid Suurbritannias on saanud nendest ühed müüdavamad krõpsud.