- Tarbimiskasvu on eelkõige oodata neljas kliendisegmendis: lastega pered, noored ja vallalised, avalik sektor, väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted.
- Kõned liiguvad mobiilivõrku, kuid Elioni võrku läbib rohkem kõneminuteid (52) kui mobiilvõrke.
- Fiksi ja mobiili ühislahendused tähtsustuvad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
- Mobiilikõnede hinnad langevad kiiremini kui fikskõnede hinnad.
- Mobiilikasutajate arvu kasv aeglustub (aastaks 2005 73 elanikest), kuid kasutatakse rohkem lisateenuseid (SMS, GPRS, MMS).
- Fikstelefoni kasutajate arv langeb pisut (33 elanikest).
- Internetikasutajate arv kasvab aastaks 2005 üle 52.
- Koduarvutite ja koduste internetiühenduste arv kasvab umbes 35 000 võrra aastas, kuid riigi toel oleks kasv mitmekordne.
- Lairiba internetiühenduste arvu kasv jätkub ? aastaks 2005 on see igas viiendas Eesti kodus ning lairibaühenduste kasutajaid on 8 elanikkonnast.
- Internetiportaale kasutab praegu 350 000 inimest, kasv umbes 5 aastas.
- Konkurentsiolukord telekommunikatsioonisektoris muutub, sest Eesti turule tulevad globaalsed mobiilioperaatorid (Vodafon); lisanduvad virtuaalsed mobiilioperaatorid, kes ise võrku omamata rendivad kõnemahtu teistelt turul olijatelt; toimub IT-turu konsolideerumine.
Allikas: Majanduskonverentsil Äriplaan 2004 peetud ettekanne ning konverentsi materjalid