• OMX Baltic0,54%267,71
  • OMX Riga−0,4%878,85
  • OMX Tallinn0,66%1 711,03
  • OMX Vilnius0,57%1 039,91
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,14%8 298,76
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,57
  • OMX Baltic0,54%267,71
  • OMX Riga−0,4%878,85
  • OMX Tallinn0,66%1 711,03
  • OMX Vilnius0,57%1 039,91
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,14%8 298,76
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,57
  • 11.03.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebruari automüük kulgeb rekordigraafikus

Tänavune veebruar uute sõiduautode müügis oli taas kõigi aegade parim. Kokku müüdi Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) andmetel Eestisse 1211 uut sõiduautot, ehk 8% rohkem kui möödunud aastal samal ajal. Et jäme ots oli taas Toyota käes, on juba muutunud traditsiooniks. Toyotat müüdi pea kaks korda rohkem kui teisel kohal olevat Volkswagenit ning Corolla ja Avensis olid kuu müüduimad autod.
Konkurentsi teke on aga hästi mõjunud Hyundaile, mis tegi oma kõigi aegade parima müügitulemuse. Kokku ligi 70 uut sõiduautot ? nii palju pole Hyundaid kunagi varem Eestisse müüdud. See annab lootust, et Hyundai plaan müüa tänavu Eestisse 750 uut autot on täiesti reaalne ja enamgi veel.
Lisaks on võrreldes möödunud aasta veebruariga tublisti müüki kasvatanud Chevrolet, samuti Mitsubishi, mis uue esindaja käe all on müügile uut hoogu saanud. Loomulikult on mõlema puhul oluline seegi, et mõlemal margil on juurde tulnud meie turul olulisi mudeleid. Müük on alla­mäge aga läinud kõige enam Ladal ja eks seegi ole mõistetav. Midagi uut nende mudelivalikusse juurde pole tulnud ning senised Korea päritolu konkurendid on oma kvaliteediga eest ära läinud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 12:07
Tallinki keskkonnaalased jõupingutused kannavad vilja
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO jalajälge vähendada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele