• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 12.10.05, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üritusest tuleb teha sündmus

Suheldes üritusturundusagentuuride esindajatega tunnistavad pea kõik ühest suust, et ürituste aeg on möödas, käes on aeg teha sündmusi. Üritustele on inimesi raske saada, kuid suursündmusest tahab igaüks osa võtta. ?Inimesed on õppinud aega väärtustama ning veedavad pigem kaks tundi raamatut lugedes kui keskpärasel üritusel, kus ?on varuks ka väike üllatus?,? põhjendas Inorek & Gray planeerija Tauno Kivihall, miks on kõigile-natuke-kõike-tüüpi asjadele üha raskem inimesi kohale saada.
Koos arusaamaga, et sündmus on üritusest tähtsam, on hakanud üritusturundusagentuurid ennast nimetama ettevõtteks, mis pakub ?sündmusturundust? või isegi ?elamusturundust?, mis on sellel skaalal üks samm veelgi edasi.
Samas nõustuvad agentuuri esindajad, et igast üritusest ei saa sündmust, samuti nagu iga sündmus ei pruugi tähendada elamust. Milleks siis nimemuutus? Või need ette­võtted, kes nimetavad ennast kas

Artikkel jätkub pärast reklaami

sündmusturundus- või siis elamustu­rundusteenust pakkuvaks ettevõtteks, garanteerivad tellijale 100pro­tsen­dilise sündmuse ja elamuse.
Iseenesest pole nime muutusest midagi halba, eriti siis, kui see tõstab valdkonna mainet. Samas nimi ise ei muuda veel sisu. Uue trendiga lähevad kaasa ju kõik, nii need, kes tõsiselt näevad vaeva, et viia oma teenus uuele tasemele ja pakkuda kliendile sündmust, kui ka need, kes lihtsalt lasevad tublide najal liugu. Seega lörtsitakse nii sündmus kui ka elamus kiiresti ära. Huvitav oleks teada, mis on järgmine tase?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele