Üheksa kuud pärast numbriliikuvuse algust on enamik sideoperaatoritest nii teenuse kui ka juurde saadud klientide arvuga rahul.
Kui uskuda mobiilsidefirma EMT juhti Valdo Kalmu, on EMT numbriliikuvusega kõige rohkem kliente võitnud.
?Väga hästi läks, eriti viimane kvartal ja viimased kuud,? vastas EMT juht Valdo Kalm telefonis küsimusele, kuidas läks. Mitu klienti aga juurde saadi, ta öelda ei tahtnud, põhjendades, et seda ei avaldatud ka börsiteates. Siiski kiitis ta, et firma jäi plussi ehk rohkem oli tulijaid kui minejaid. ?Jääme selle juurde, kuna ma ei saa börsiettevõtte reegleid rikkuda,? vabandas ta. Tungivale küsimusele, kas liitujaid oli rohkem kui Elisal, vastas ta lõpuks jaatavalt. ?Ja mitte null koma üks rohkem,? kinnitas Kalm ning lisas, et plussi jäädi ikkagi mitme tuhandega.
Seega läks EMT-l paremini kui tema suuromanikul TeliaSoneral Soomes. Nimelt kuulus TeliaSonera Soomes numbrijooksu suurimate kaotajate hulka. Esimese 10 nädalaga 2003. aasta suvel, mil Soomes hakkas numbriliikuvus kehtima, vähenes TeliaSonera klientide arv 30 000 võrra. Erinevalt oma emafirmast tõi EMT numbrijooksu alguseks turule nn säästupaketid.
Üks, kes oma numbriliikuvuse tulemused avalikuks tegi, oli Elisa. Firma juhi Sami Seppäneni sõnul oli ka põhjust, kuna 1471 kliendi juurdetulekuga jäädi rahule. Väitele, et see number on suhteliselt väike, vaidles ta kindlalt vastu, põhjendades, et numbriliikuvusega sõlmitud lepingud on ainult väike osa tegelikult sõlmitud lepingutest. ?Arvestades, et tüüpiline juhtum teistel turgudel on olnud see, et säästuoperaatorid korjavad liitumisi ja kvaliteetoperaatorid kaotavad, siis on siin vastupidi,? lisas ta.
Kas selline tulemus tõstis Elisa numbriliikuvuse võitjate tabelis teiseks või kolmandaks, on raske öelda, kuna Tele2 jättis oma tulemuse ütlemata. Järgmisel nädalal firmast lahkuva juhi Üllar Jaaksoo sõnul ei anna numbriliikuvus mingit pilti operaatoritevahelisest liikumisest, seetõttu jäi ta ka vastuse võlgu. ?Ma pole aru saanud, miks numbriliikuvuse pealt saaks otsustada, kes on võitja,? sõnas ta. Siiski andis Tele2 aasta alguses, kui numbriliikuvus käivitus, pressiteates oma headest tulemustest teada.
Oma tulemuse üle avaldas suurt heameelt Bravocomi juht Peep Põldsamm, kelle võrku tuli üheksa kuuga juurde 2400 inimest. Kuigi seda on rohkem kui Elisal, erineb kahe firma kliendibaas mitmekümne tuhande võrra.
Autor: Gert D. Hankewitz