• OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,26%8 820,12
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%89,98
  • OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,26%8 820,12
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%89,98
  • 31.01.06, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eelmisel aastal hukkus raudteel 18 inimest

2005. aastal toimus raudteeülesõitudel 23 õnnetust jalakäijatega, mille tagajärjel sai surma 18 inimest, teatas raudteeinspektsioon.
Rongi ja sõiduki kokkupõrkeid toimus mullu raudteeülesõitudel 25, mille tagajärjel sai vigastada 11 inimest. Hukkunuid eelmisel aastal ei olnud. 2004. aastal hukkus 20-s raudteeülesõitudel toimunud õnnetuses 6 inimest, vigastada sai 12.
Jalakäijatele oli 2005. aasta raudteel aga õnnetusterohke. 23 otsasõidu tagajärjel hukkus 18 jalakäijat, so 5 inimest rohkem kui eelnenud aastal. Võrreldes 2004. aastaga kasvas nii jalakäijatega toimunud õnnetusjuhtumite, õnnetuste tagajärjel vigastatute kui ka hukkunute arv.
Sarnaselt eelnevate aastatega juhtus 2005. aastal enim õnnetusi Harjumaal ning Ida-Virumaal. Traagiline oli aasta Raasiku vallas, kus raudteel hukkus 4 jalakäijat. Keila linna piires said kannatada 3 jalakäijat. Kolm õnnetust toimus ka Tallinnas Lilleküla jaama läheduses, kus jalakäijad ületasid raudteed või viibisid selleks mitte-ettenähtud kohtades.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Raskeimaid õnnetusi põhjustasid eelmisel aastal veoautod. 19. märtsil toimus Lääne-Virumaal Rakke vallas Vägeva ülesõidul piimaauto ja kaubarongi kokkupõrge. Õnnetuse tagajärjel said tõsiselt kannatada nii mõlemad kokkupõrkes osalenud sõidukid kui ka raudtee. 20. detsembril põrkusid Ida-Virumaal Toila ülesõidul Tallinn-Moskva reisirong ja kaubaauto. Autojuhi kergemeelne katse läheneva rongi eest läbi lipsata lõppes veduri ja auto purustustega ning kaubakoorma hävimisega.
Kui ülesõitudel toimunud õnnetuste põhjuseks on enamasti autojuhtide hooletus ja tähelepanematus raudteeülesõidule lähenedes ning seda ületades, siis jalakäijatega juhtuvate õnnetuste põhjused jäävad sageli ebaselgeteks. Nii olid lõppenud aastal mitmed otsasõidud vältimatud, sest jalakäija astus varjulisest kohast raudteele otse rongi ette. Samuti olid mitu õnnetusse sattunud jalakäijat alkoholijoobes.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele