• OMX Baltic0,46%301,4
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,63%2 081,82
  • OMX Vilnius0,71%1 211,06
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,37%8 790,33
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,83
  • OMX Baltic0,46%301,4
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,63%2 081,82
  • OMX Vilnius0,71%1 211,06
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,37%8 790,33
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,83
  • 23.01.07, 17:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praamipileteid saab osta edaspidi internetist

Mandri ning Saaremaa ja Hiiumaa vahel reisiparvlaevaühendust pidav Väinamere Liinid kavatseb käivitada uue piletimüügisüsteemi, mis lubaks pileteid osta interneti kaudu eelmüügist ning minna laevale, kassajärjekorras seismata.
Firma hakkab süsteemi katsetama suvel. Ettevõtte hinnangul muudaks see piletiostmise mugavamaks ja kiiremaks ning vähendaks olukordi, kus inimene jõuab sadamasse teadmatuses, kas ta pääseb järgmisele laevale või ei.
OÜ Väinamere Liinid tutvustas täna Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile plaane piletimüügisüsteemi muutmiseks ning uue parvlaeva mandri ja Hiiumaa vahelisele liinile toomiseks, teatas ministeerium.
Samuti rääkisid firma esindajad, et kavatsevad lähikuudel sõlmida lepingu uue parvlaeva projekteerimiseks ja ehitamiseks. Mandri ja Hiiumaa vahelisele liinile 2009. aastaks uue laeva toomine on kirjas ka riigi ja Väinamere Liinide vahel mullu sõlmitud kümneaastases lepingus Rohuküla-Heltermaa ja Virtsu-Kuivastu liinidel sõitmiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõtte esindajate sõnul on kavas ehitada laev, mis mahutaks praegustest keskmiselt kolmandiku jagu rohkem reisijaid ja autosid - vastavalt 500-600 reisijat ning 140-160 sõiduautot.
Laevale saaks peale ja maha sõita mõlemast otsast, mistõttu kaoks vajadus enne sadamassejõudmist ümber pöörata ja sellele aega kulutada. Samuti saaks laevale peale ja maha sõita kahes reas. Plaanide järgi väheneks sõiduaeg kahe sadama vahel tänu uuele laevale pooleteiselt tunnilt umbes tunnile ja kümnele minutile. Kiiremini sõites ning rohkem mahutades aitaks laev toime tulla aasta-aastalt kasvava sõitjate hulgaga.
Väinamere Liinide sõnul on tulevikus võimalik ehitada mandri ja saarte vahelistele liinidele veel kaks samalaadset laeva.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele