• OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • 23.01.07, 17:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praamipileteid saab osta edaspidi internetist

Mandri ning Saaremaa ja Hiiumaa vahel reisiparvlaevaühendust pidav Väinamere Liinid kavatseb käivitada uue piletimüügisüsteemi, mis lubaks pileteid osta interneti kaudu eelmüügist ning minna laevale, kassajärjekorras seismata.
Firma hakkab süsteemi katsetama suvel. Ettevõtte hinnangul muudaks see piletiostmise mugavamaks ja kiiremaks ning vähendaks olukordi, kus inimene jõuab sadamasse teadmatuses, kas ta pääseb järgmisele laevale või ei.
OÜ Väinamere Liinid tutvustas täna Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile plaane piletimüügisüsteemi muutmiseks ning uue parvlaeva mandri ja Hiiumaa vahelisele liinile toomiseks, teatas ministeerium.
Samuti rääkisid firma esindajad, et kavatsevad lähikuudel sõlmida lepingu uue parvlaeva projekteerimiseks ja ehitamiseks. Mandri ja Hiiumaa vahelisele liinile 2009. aastaks uue laeva toomine on kirjas ka riigi ja Väinamere Liinide vahel mullu sõlmitud kümneaastases lepingus Rohuküla-Heltermaa ja Virtsu-Kuivastu liinidel sõitmiseks.
Ettevõtte esindajate sõnul on kavas ehitada laev, mis mahutaks praegustest keskmiselt kolmandiku jagu rohkem reisijaid ja autosid - vastavalt 500-600 reisijat ning 140-160 sõiduautot.
Laevale saaks peale ja maha sõita mõlemast otsast, mistõttu kaoks vajadus enne sadamassejõudmist ümber pöörata ja sellele aega kulutada. Samuti saaks laevale peale ja maha sõita kahes reas. Plaanide järgi väheneks sõiduaeg kahe sadama vahel tänu uuele laevale pooleteiselt tunnilt umbes tunnile ja kümnele minutile. Kiiremini sõites ning rohkem mahutades aitaks laev toime tulla aasta-aastalt kasvava sõitjate hulgaga.
Väinamere Liinide sõnul on tulevikus võimalik ehitada mandri ja saarte vahelistele liinidele veel kaks samalaadset laeva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.24, 13:47
Solina uue tootmishoone turvalahendus muudab tehase töö sujuvaks ja hoiab kokku aega ning raha
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele