• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,1%5 490,4
  • DOW 30−0,42%39 923,22
  • Nasdaq 0,48%17 248,23
  • FTSE 1000,09%8 414,96
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,1%5 490,4
  • DOW 30−0,42%39 923,22
  • Nasdaq 0,48%17 248,23
  • FTSE 1000,09%8 414,96
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • 25.06.07, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallegg müüs jaaninädalal 3-kordse koguse lihatooteid

Tallegg müüs jaaninädalal kokku üle 67 tonni marinaadis lihatooteid, mis on 3 korda rohkem kui tavalisel suvenädalal, teatas firma.
Jaanipäeva kanalihahitt oli Kanalihast šašlõkivorst naturaalses lambasooles, mida sõid eestlased jaaniajal kokku 5 tonni. Populaarsed olid nagu alati ka Mahedamaitseline ja Gruusia šašlõkk.
„Meile teeb rõõmu, et eestlaste iga-aastaste liigsöömispühade – jaanipäeva ja jõulude – ajal on inimesed teadvustanud, et kanaliha näol on olemas kerge ja lahja, alternatiiv grillimiseks ja küpsetamiseks,” lausus ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm. „Aasta-aastalt kasvab eestlaste grillilembus, kasvab tasapisi ka kanalihatarbimine. AC Nielseni andmeil moodustas möödunud aasta suvel Talleggi marinaaditoodete müük 30% kõikidest marinaadis lihatükkide müügist Eestis. Usun, et sel aastal on tulemus veelgi parem.”

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele