• OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,25
  • OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,25
  • 25.06.07, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallegg müüs jaaninädalal 3-kordse koguse lihatooteid

Tallegg müüs jaaninädalal kokku üle 67 tonni marinaadis lihatooteid, mis on 3 korda rohkem kui tavalisel suvenädalal, teatas firma.
Jaanipäeva kanalihahitt oli Kanalihast šašlõkivorst naturaalses lambasooles, mida sõid eestlased jaaniajal kokku 5 tonni. Populaarsed olid nagu alati ka Mahedamaitseline ja Gruusia šašlõkk.
„Meile teeb rõõmu, et eestlaste iga-aastaste liigsöömispühade – jaanipäeva ja jõulude – ajal on inimesed teadvustanud, et kanaliha näol on olemas kerge ja lahja, alternatiiv grillimiseks ja küpsetamiseks,” lausus ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm. „Aasta-aastalt kasvab eestlaste grillilembus, kasvab tasapisi ka kanalihatarbimine. AC Nielseni andmeil moodustas möödunud aasta suvel Talleggi marinaaditoodete müük 30% kõikidest marinaadis lihatükkide müügist Eestis. Usun, et sel aastal on tulemus veelgi parem.”

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele