• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 14.09.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Frankfurdi autonäituse rosinaks Mazda 6

Eelmine mudel oli juba firma enda jaoks eriliseks verstapostiks, sest tuldi välja tootjate ringist, mille autodega võib alasti läbi linna sõita ja keegi ei tea sellest midagi.
Silmapaistev disain oli see, mis võitis eestlaste südamed ja müüs eelmise põlvkonna mudeleid meeletu hunniku, tõstes firma liidriks.
Uus mudel on vähemalt sama võimas kui mitte enamgi veel. Kohati laenatuna tunduv disain on õnnestunud kümne punkti peale.
Uue Mazda tuled on ulmelisemad kui mõnel kontseptautol. Väline sära on jälle totaalselt õnnestunud, kuid sisu jätab natuke mahajäänud mulje.
Loomulikult on sakslaste koduõuel toimuva näituse kõige suuremateks tähelepanupunktideks nende endi uued mudelid. Peaaegu võimatu on ligi saada uuele Audi A4-le.
Auto on saanud uue ja tegelikult natuke sportlikuma välimuse. Sama firma boksis esitletakse ka röögatu kahe turbolaaduriga V10 mootoriga RS6 Avanti mudelit.
Sakslaste trall jätkub Volkswageni boksis, kus showstopper'iks on Tiguani nime kandev väikemaastur.
BMW tõi uudistena välja oma pesamuna I seeria kupeemudeli ja kontseptautona X6 maasturi. Mercedese boksis kohtab uuenenud C-klassi universaalmudelit.
Opel tõi välja mudeli, mis lõpuks jõuab ka Eesti turule. Uus Agila on vanast kordi ilusam ja selle müük ei tohiks väga raske olla. Eelmist põlvkonda Eestis üldse ei müüdudki. Segavaks faktoriks müügis võib tõusta tegelikult seesama auto, aga teise nimega. Samale põhjale on Suzuki ehitanud uue mudeli nimega Splash.
Väga üllatav on Fordi boks. Kontseptautona esitletav Kuga ei näe nii kontsept välja midagi.
Kui auto ehitust ja sisu piiluda, siis võib avastada, et tegelikult näeme varsti autot, mis on samasugune, kuid läheb juba tootmisse. Sama juhtus ju uue Mondeoga. Totaalse üllatusena tuli uue näoga Focus.
Sellest polnud küll enne näitust ei kippu ega kõppu kuulda. Igatahes on liikunud see auto oma disainilt otse uue Mondeo kõrvale.
Stendis esitleti ka väikeauto kontsepti, mis paneb mõtlema, et Fiesta tahab tõepoolest varsti vahetamist.
Frankfurdis näitas BMW üht uuendust, mida tegelikult tuli enam kui aasta oodata. Eelmisel suvel demonstreeriti kolmanda seeria kupeemudelit 335i. Mootoriks on sellel autol enam kui kolmesaja hobujõuline kahe turbolaaduriga R6 jõuallikas. Nüüd on samale autole ja mootorile lisatud ka nelikvedu X-drive. Selline kombinatsioon paneb ostjaskonna veel ühe valiku ette. Peab ütlema, et BMW pole just paha saak. Ostjaskond on aga ilmselgelt see, kes praegu tõmbab endale ligi Subaru Imprezasid ja Mitsubishi Lancer Evolutioni versioone.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele