Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Frankfurdi autonäituse rosinaks Mazda 6

    Eelmine mudel oli juba firma enda jaoks eriliseks verstapostiks, sest tuldi välja tootjate ringist, mille autodega võib alasti läbi linna sõita ja keegi ei tea sellest midagi.
    Silmapaistev disain oli see, mis võitis eestlaste südamed ja müüs eelmise põlvkonna mudeleid meeletu hunniku, tõstes firma liidriks.
    Uus mudel on vähemalt sama võimas kui mitte enamgi veel. Kohati laenatuna tunduv disain on õnnestunud kümne punkti peale.
    Uue Mazda tuled on ulmelisemad kui mõnel kontseptautol. Väline sära on jälle totaalselt õnnestunud, kuid sisu jätab natuke mahajäänud mulje.
    Loomulikult on sakslaste koduõuel toimuva näituse kõige suuremateks tähelepanupunktideks nende endi uued mudelid. Peaaegu võimatu on ligi saada uuele Audi A4-le.
    Auto on saanud uue ja tegelikult natuke sportlikuma välimuse. Sama firma boksis esitletakse ka röögatu kahe turbolaaduriga V10 mootoriga RS6 Avanti mudelit.
    Sakslaste trall jätkub Volkswageni boksis, kus showstopper'iks on Tiguani nime kandev väikemaastur.
    BMW tõi uudistena välja oma pesamuna I seeria kupeemudeli ja kontseptautona X6 maasturi. Mercedese boksis kohtab uuenenud C-klassi universaalmudelit.
    Opel tõi välja mudeli, mis lõpuks jõuab ka Eesti turule. Uus Agila on vanast kordi ilusam ja selle müük ei tohiks väga raske olla. Eelmist põlvkonda Eestis üldse ei müüdudki. Segavaks faktoriks müügis võib tõusta tegelikult seesama auto, aga teise nimega. Samale põhjale on Suzuki ehitanud uue mudeli nimega Splash.
    Väga üllatav on Fordi boks. Kontseptautona esitletav Kuga ei näe nii kontsept välja midagi.
    Kui auto ehitust ja sisu piiluda, siis võib avastada, et tegelikult näeme varsti autot, mis on samasugune, kuid läheb juba tootmisse. Sama juhtus ju uue Mondeoga. Totaalse üllatusena tuli uue näoga Focus.
    Sellest polnud küll enne näitust ei kippu ega kõppu kuulda. Igatahes on liikunud see auto oma disainilt otse uue Mondeo kõrvale.
    Stendis esitleti ka väikeauto kontsepti, mis paneb mõtlema, et Fiesta tahab tõepoolest varsti vahetamist.
    Frankfurdis näitas BMW üht uuendust, mida tegelikult tuli enam kui aasta oodata. Eelmisel suvel demonstreeriti kolmanda seeria kupeemudelit 335i. Mootoriks on sellel autol enam kui kolmesaja hobujõuline kahe turbolaaduriga R6 jõuallikas. Nüüd on samale autole ja mootorile lisatud ka nelikvedu X-drive. Selline kombinatsioon paneb ostjaskonna veel ühe valiku ette. Peab ütlema, et BMW pole just paha saak. Ostjaskond on aga ilmselgelt see, kes praegu tõmbab endale ligi Subaru Imprezasid ja Mitsubishi Lancer Evolutioni versioone.
  • Hetkel kuum
Lobitöö: pistke ilusad naised ja tüsenevad mehed põlema
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav sobib ideaalselt tuleriidal põletamiseks: noor, ilus, tark, võimekas ja entusiastlik – täiuslik libahunt, kirjutab suhtekorraldusfirma Powerhouse konsultant Andres Reimer.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav sobib ideaalselt tuleriidal põletamiseks: noor, ilus, tark, võimekas ja entusiastlik – täiuslik libahunt, kirjutab suhtekorraldusfirma Powerhouse konsultant Andres Reimer.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Euroopa tipp-poliitikute plaan teeb Eesti töösturitele karuteene
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Eesti 200 oli järjekindlalt Boltile kahjumliku direktiivi vastu
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.