Kalev Meedia juht Alar Pink võrdleb Kalevit
Virginiga ja Oliver Kruudat Richard Bransoniga.
"Jah, olen selle võrdlusega täiesti nõus. Mõlemad on säravad isiksused ja oma etteõtte ikoonid, kumbki ei sea oma ettevõttele brändingupiire," ütles Pink bestmarketing-ile septembri algul antud intervjuus.
Pinki sõnul on Kalevi meediakontserni areng hetkel Eesti-keskne.
"Selge on see, et reklaamivaldkond üldse ja teleturu konkurents lähevad konkurentsitihedamaks. Ajakirjad lähevad niššidesse, aga siingi on omad piirid ees, sest teatud segmendid on liiga väikesed. Siiani said ettevõtted suhteliselt väikese reklaamipanustusega hakkama. Täna enam nii ei saa, müra kasvab ja reklaamipanused suurenevad tootja marginaali arvelt," ütles ta.