• OMX Baltic−0,4%292,04
  • OMX Riga−0,24%888,54
  • OMX Tallinn−0,42%1 855,46
  • OMX Vilnius−0,25%1 135,09
  • S&P 5000,44%5 663,74
  • DOW 300,41%41 658,7
  • Nasdaq 0,25%17 799,18
  • FTSE 1000,54%8 679,34
  • Nikkei 2250,93%37 396,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,38
  • OMX Baltic−0,4%292,04
  • OMX Riga−0,24%888,54
  • OMX Tallinn−0,42%1 855,46
  • OMX Vilnius−0,25%1 135,09
  • S&P 5000,44%5 663,74
  • DOW 300,41%41 658,7
  • Nasdaq 0,25%17 799,18
  • FTSE 1000,54%8 679,34
  • Nikkei 2250,93%37 396,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,38
  • 21.09.07, 15:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev Meedia juht võrdleb Oliver Kruudat Richard Bransoniga

Kalev Meedia juht Alar Pink võrdleb Kalevit Virginiga ja Oliver Kruudat Richard Bransoniga.
"Jah, olen selle võrdlusega täiesti nõus. Mõlemad on säravad isiksused ja oma etteõtte ikoonid, kumbki ei sea oma ettevõttele brändingupiire," ütles Pink bestmarketing-ile septembri algul antud intervjuus.
Pinki sõnul on Kalevi meediakontserni areng hetkel Eesti-keskne.
"Selge on see, et reklaamivaldkond üldse ja teleturu konkurents lähevad konkurentsitihedamaks. Ajakirjad lähevad niššidesse, aga siingi on omad piirid ees, sest teatud segmendid on liiga väikesed. Siiani said ettevõtted suhteliselt väikese reklaamipanustusega hakkama. Täna enam nii ei saa, müra kasvab ja reklaamipanused suurenevad tootja marginaali arvelt," ütles ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele