• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,12%6 378,33
  • DOW 300,01%44 638,32
  • Nasdaq 0,26%21 153,66
  • FTSE 100−0,01%9 135,29
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,12%6 378,33
  • DOW 300,01%44 638,32
  • Nasdaq 0,26%21 153,66
  • FTSE 100−0,01%9 135,29
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • 18.01.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tõeline Ameerika autokultuur - Dodge RAM 2500

Auto ise on üüratult suur ja sellest ei saa lihtsalt mööda vaadata. Lihtsalt ei mahu mööda vaatama. Auto ümber tiirutamiseks tuleb moonakott kaasa võtta ja vahepeal lõuna teha, sest kõndimine võtab võhmale.
Sisu on nagu ameeriklasel ikka - palju plastikut. Sellest veast pole nad siiani üle saanud ja kes teab kas saavadki. Istmeid on autos aga omajagu. Ees on nimelt kolm kohta. Kahe esiistme vahel on panipaik ja käetugi, mille ülestõstmisel see muutub istekohaks. Taga on samuti kolm kohta ja ka piisavalt jalaruumi. Käiguvalits on vana hea jänkikombe kohaselt roolisamba küljes.
Ilma astmelaudadeta pole RAMi mõtet osta, sest kabiiniturnimine on suhteliselt keeruline. Kui väga kokkuhoidlik olla, siis võib muidugi väikese redeli soetada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sõita on RAMiga aga äge. See sõna kõlab küll lapsikult, kuid muud väljendit ei oska selle kohta öelda, sest võimas 5,7liitrine Hemi mootor tõmbab autot piisavalt kiiresti edasi. Isegi hirm on kohati liialt uljaks minna, sest vedrustus pole just suurte kiiruste jaoks mõeldud ja mõne kiirema kurvi võtmisel võib ukselingid vastu asfalti ära kraapida.
See ei ole tööauto, vähemalt meil mitte, ehk Ameerikas, kus bensiiniliiter on seitsme krooni kandis. Pigem on tegu elustiiliautoga, mis kuulub tõelisele fännile, keda ei huvita rohelised ega suur bensiinikulu, vaid V8 röögatus ja Ameerika auto.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele