Estonian Airi tegevjuht Andrus Aljas ütles
aripaev.ee-le, et Leedu flyLAL ei pane neid üle reageerima, kuna kahe lennufirma
sihtkohad on kattuvad ning hinnaklass on sama.
„flyLALi tulekuga ei muutu meie jaoks midagi oluliselt. Vilniusesse nad juba lendavad kaks korda päevas,“ rääkis Aljas. „flyLAL ei paku sellist sihtkohta kuhu meie ei lenda, seega üle me ei reageeri,“ lisas ta.
Aljas rääkis, et varasemate plaanide kohaselt avab Estonian Air suvel liinid Minskisse, Rooma ja Münchenisse.
„Hinda pikemas perspektiivis ei suuda flyLAL üle lüüa, kuna oleme nendega samas hinnaklassis,“ ütles ettevõtte tegevjuht.
flyLALi tulekuga muutub klientide valik ka Eesti lennukompanii jaoks paremaks. „See on tervitatav kui lendamine muutub eestlaste hulgas populaarsemaks. Kahte firmat kombineerides on võimalusi rohkem,“ märkis Aljas.
Aljas kommenteeris flyLAL kvaliteeti: „Siinses regioonis tegutsevad lennufirmad on kõik turvalised, kuna peavad vastama nõutud standarditele – nagu ka Estonian Air.“
Seotud lood
Eesti turule on tulemas uus Vene kapitalil
põhinev reisikorraldaja TEZ Tours, kahjuks aga ei üllata uus tulija uute
sihtkohtadega.
Leedu lennukompanii flyLAL juhatuse esimees
Tadas Pukšta rääkis tänasel pressikonverentsil, et firma hakkab Eestis pakkuma
odavaimaid lende Euroopa populaarseimatesse sihtpunktidesse ning nende eesmärk
on saada kõige kiiremini kasvavaks lennufirmaks Balti riikides.
Estonian Air kärbib Tallinn-Kuressaare ja
Kuressaare-Stockholm lennuliiklust. Kärpimise põhjuseks on reisijate kesine huvi
sihtkohtade suhtes, kirjutas ajaleht Oma Saar.
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.