Ütlemisi tänasest, 4. veebruari
pressist:
„Kokkuostetud pudel on kriibitud-kraabitud ja brändi sellisesse pudelisse arendada ei saa,“ Liviko juht Janek Kalvi, Äripäev.
„Brändi kriteerium hakkab turul pihta 5 protsendist, enne seda ei saa toodet brändiks nimetada,“ A. Le Coqi juht Tarmo Noop räägib siiski õllebrändidest, Äripäev.
„Levinud ajakirjanduslikku metafoori kasutades sõidavad lätlased ja leedukad solkbensiiniga,“ Olerexi turundusjuht Antti Moppel, Äripäev.
„Meie viimane oksjon oli ilmekas tõestus küttepuust kui eksklusiivsest tootest,“ RMK metsamajanduse turundusjuht Ulvar Kaubi, Äripäev.
„Jaamad peavad kütte kätte saama, elanikud samuti, küll raha puu metsast välja toob,“ Eesti Metsatööstuse Liidu tegevjuht Andres Talijärv, Äripäev.
„Valget kitlit kandes aspiriini ulatamine on vaid apteekritöö pealispind,“ apteekrite liidu peaproviisor Kaidi Vendla, Eesti Päevaleht.
„Läänel ei ole aega ega kalduvust süüvida meie ajaloolistesse tragöödiatesse,“ Brüsseli ajakirjanik Ahto Lobjakas, Eesti Päevaleht.
„Higi ja veri on valatud, see oli ilus lõpetus,“ Džomolugma ja kõigi seitsme kontinendi kõrgeimate tippude vallutaja Alar Sikk, Postimees.
„Striptiis keelpillikvarteti saatel vabastab käibemaksust,“ pealkiri Postimehest.
„Riigil ei ole võimalik kaubavedusid doteerida,“ majandusminister Juhan Parts, Postimees.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.