• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 27.06.08, 15:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lepp: miks peab keset tööpäeva liiklust piirama?

DSV Transpordi juhatuse esimees Jaan Lepp on keelu suhtes vihane ja ta ei taipa, miks peab keset tööpäeva peamagistraalil liikulust piirama.
„Mina ei saa aru, miks peab keset tööpäeva ühel Eesti peamagistraalil liiklust piirama,“ oli Lepp liikluspiirangute taastamisplaanist kuuldes ärritunud, lisades, et nädalavahetuse piirangutest saaks ta veel aru.
Otseseid piirangutest tulnud kahjusid ta välja arvutanud ei ole, kuid lisas, et see mõjus ühtemoodi kõigile Eesti vedajatele. „Venemaa ja Läti autod sõitsid rahus mööda Tallinn-Tartu maanteed, kuna nemad piirangust aru ei saanud. Kas neid karistati, seda ma ei tea. Kuid öelge keegi, palju sellise piirangu haldamine maksma läheb?“ tõi ta välja vastuargumente piirangule.
Lepp on küll ohutuma liikluse poolt, kuid ta ei ole kindel, et see on parim viis selle saavutamiseks. „Tehased toodavad, vabrikud vuravad, kuid suured autod sõita ei saa, sest mõnedel suvilasse sõitjatel ei ole mugav,“ lisas Lepp.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele