• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,03%9 280,13
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,13
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,03%9 280,13
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,13
  • 16.02.09, 12:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusteoks tahtis saada hulk avaliku sektori kampaaniaid

Eesti turundusteo konkursi korraldaja Best Marketingi tegevjuhi Hando Sinisalu sõnul püüdis tiitlit varasemast rohkem avaliku sektori kampaaniaid.
"Eks see ole ka üks märk riigi kui reklaamitellija tähtsuse suurenemisest. Tavapärasest vähem oli ka uute toodete või brändide turuletoomise kampaaniad," märkis Sinisalu.
Tema sõnul oli 2008. aastal turg üsna stabiiliselt välja kujunenud ja võitlus käis positsioonide kinnistamise nimel. "Kindlasti näeme 2009. aastal rohkem dramaatilisi turuosade muutusi ja jõujoonte ümberjagamist," lisas ta.
Eesti aasta turundusteo finaali valiti 20 töö hulgast välja 5 finalisti ja 1 sotsiaalkampaania kategooria võitja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nende kuue kandidaadi hulgast valitakse 5. märtsil Tartus välja aasta turundustegu.
Aasta turundusteo finalistid (tähestikulises järjekorras):
• Eesti Päevalehe raamatusari "Eesti lugu"
• Rimi jaemüügikampaania „Tudish Piip“• SEB paketid „Igaühele oma!“• SEB nimevahetus (Eesti Ühispangast SEBks)• Tele2 mobiilsideteenuseid tutvustav teleseriaal• Üleriigiline prügikoristuskampaania Teeme Ära! 2008
Teeme Ära! valiti aasta sotsiaalkampaaniaks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele