• OMX Baltic−0,57%298,96
  • OMX Riga−0,18%891,94
  • OMX Tallinn−0,72%2 056,31
  • OMX Vilnius−0,3%1 202,46
  • S&P 500−0,88%6 223,94
  • DOW 30−1,06%44 352,78
  • Nasdaq −0,95%20 405,18
  • FTSE 100−0,19%8 806,53
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic−0,57%298,96
  • OMX Riga−0,18%891,94
  • OMX Tallinn−0,72%2 056,31
  • OMX Vilnius−0,3%1 202,46
  • S&P 500−0,88%6 223,94
  • DOW 30−1,06%44 352,78
  • Nasdaq −0,95%20 405,18
  • FTSE 100−0,19%8 806,53
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 16.02.09, 12:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusteoks tahtis saada hulk avaliku sektori kampaaniaid

Eesti turundusteo konkursi korraldaja Best Marketingi tegevjuhi Hando Sinisalu sõnul püüdis tiitlit varasemast rohkem avaliku sektori kampaaniaid.
"Eks see ole ka üks märk riigi kui reklaamitellija tähtsuse suurenemisest. Tavapärasest vähem oli ka uute toodete või brändide turuletoomise kampaaniad," märkis Sinisalu.
Tema sõnul oli 2008. aastal turg üsna stabiiliselt välja kujunenud ja võitlus käis positsioonide kinnistamise nimel. "Kindlasti näeme 2009. aastal rohkem dramaatilisi turuosade muutusi ja jõujoonte ümberjagamist," lisas ta.
Eesti aasta turundusteo finaali valiti 20 töö hulgast välja 5 finalisti ja 1 sotsiaalkampaania kategooria võitja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nende kuue kandidaadi hulgast valitakse 5. märtsil Tartus välja aasta turundustegu.
Aasta turundusteo finalistid (tähestikulises järjekorras):
• Eesti Päevalehe raamatusari "Eesti lugu"
• Rimi jaemüügikampaania „Tudish Piip“• SEB paketid „Igaühele oma!“• SEB nimevahetus (Eesti Ühispangast SEBks)• Tele2 mobiilsideteenuseid tutvustav teleseriaal• Üleriigiline prügikoristuskampaania Teeme Ära! 2008
Teeme Ära! valiti aasta sotsiaalkampaaniaks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele