Eesti turundusteo konkursi korraldaja Best
Marketingi tegevjuhi Hando Sinisalu sõnul püüdis tiitlit varasemast rohkem
avaliku sektori kampaaniaid.
"Eks see ole ka üks märk riigi kui reklaamitellija tähtsuse suurenemisest. Tavapärasest vähem oli ka uute toodete või brändide turuletoomise kampaaniad," märkis Sinisalu.
Tema sõnul oli 2008. aastal turg üsna stabiiliselt välja kujunenud ja võitlus käis positsioonide kinnistamise nimel. "Kindlasti näeme 2009. aastal rohkem dramaatilisi turuosade muutusi ja jõujoonte ümberjagamist," lisas ta.
Eesti aasta turundusteo finaali valiti 20 töö hulgast välja 5 finalisti ja 1 sotsiaalkampaania kategooria võitja.
Nende kuue kandidaadi hulgast valitakse 5. märtsil Tartus välja aasta turundustegu.
Aasta turundusteo finalistid (tähestikulises järjekorras):
• Eesti Päevalehe raamatusari "Eesti lugu"
• Rimi jaemüügikampaania „Tudish Piip“• SEB paketid „Igaühele oma!“• SEB nimevahetus (Eesti Ühispangast SEBks)• Tele2 mobiilsideteenuseid tutvustav teleseriaal• Üleriigiline prügikoristuskampaania Teeme Ära! 2008
Teeme Ära! valiti aasta sotsiaalkampaaniaks.
Seotud lood
Konkursile „Eesti aasta turundustegu 2009“ esitati 23 tööd, aasta varem oli osalejaid 20.
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.
Viimased uudised
“Kas nad äkki murravad mingeid salajasi lubadusi?"
Turul on laokil kolmandik triljonist
Üle riigi toimuvad meeleavaldused
Inimesed, keda kuulates jääksid kõik otsused tegemata
Hetkel kuum
“Kas nad äkki murravad mingeid salajasi lubadusi?"
Turul on laokil kolmandik triljonist
Tagasi Äripäeva esilehele