• OMX Baltic−0,57%298,96
  • OMX Riga−0,18%891,94
  • OMX Tallinn−0,72%2 056,31
  • OMX Vilnius−0,3%1 202,46
  • S&P 500−0,79%6 229,98
  • DOW 30−0,94%44 406,36
  • Nasdaq −0,92%20 412,52
  • FTSE 100−0,19%8 806,53
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • OMX Baltic−0,57%298,96
  • OMX Riga−0,18%891,94
  • OMX Tallinn−0,72%2 056,31
  • OMX Vilnius−0,3%1 202,46
  • S&P 500−0,79%6 229,98
  • DOW 30−0,94%44 406,36
  • Nasdaq −0,92%20 412,52
  • FTSE 100−0,19%8 806,53
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • 17.02.10, 08:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusteo nime pärast võistleb 24 tööd

Konkursile „Eesti aasta turundustegu 2009“ esitati 23 tööd, aasta varem oli osalejaid 20.
Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab turundusteo konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.
9. märtsil valib turundusteo žürii välja viis finalisti ja ühe sotsiaalkampaania kategooria võitja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

19. märtsil Tallinnas Solarises toimuval turunduskonverentsil „Password 2010” kuulab žürii üldkategooria finalistide ja sotsiaalkampaania kategooria võitja ettekandeid ning valib kohapeal „Eesti aasta turundustegu 2009“ grand prix’ võitja.
Aasta turundusteo valimisel võetakse arvesse:
25% loovstrateegia* innovatiivsus* teostuse kvaliteet
25% meediastrateegia
* innovatiivsus* meediakasutuse põhjendatus, efektiivsus
50% tulemused
* tulemused võrreldes kampaania eesmärkidega
Konkursil osalevad (tähestiku järjekorras):

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ajakirja Anne&Stiil lansseerimine
Atria videoblogi "Lihakokad"Eesti Energia brändiuuendus ja uue elektritööde teenuse lansseerimineEMT uue jaekontseptsiooni jätkuprojekt ning EMT Keskuse avamine 2009 novembrisFarmi kaubamärgi ja pakendite rebrändingInnovatsiooniaasta 2009Kilekottide tarbimise vähendamise kampaania: "Säästa elusid, kasuta riidekotti"LHV II samba pensionifondide kampaania "Pensioniajaloo tulusaimad fondid on LHV-s"Meelelahutus- ja elustiilikeskuse Solaris avamiskampaania "Elu on ilus"Meelelahutuslik raamat “Milana – ühe Eesti modelli päevik”MinuEMT – personaalne EMT kõigilePuhka Eestis siseturismi edendamise kampaania "Linnud"Rahvusmustrites tennisedRiigiportaal eesti.ee teavituskampaania "Uks e-riiki"Saaremaa Viina kampaania: "Vali vunts!"Sampo Panga kliendiprogrammi ISEKAS lansseerimineSEB pension: "Pensioni II samba sissemaksetega jätkamine"SEB spordisponsorlus: „SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!”Seto mitmehäälse laulutraditsiooni UNESCO kultuuripärandi esindusnimekirja lisamineSwedbanki projekt “Rahaasjad korda”Säästumarketite uuenduskuurTervise Arengu Instituudi kampaania "Palju sina jood?"WelcomeToEstonia sügiskampaania 2009 Soomes: "Vironautti, Virosta nauttii!"Lauamäng "Mees, kes teadis ussisõnu"
Turundusinfo- ja konverentsifirma Best Marketing korraldab juba 11. korda Eesti aasta turundusteo valimisi.
Varasemad aasta turundusteo konkursi võitjad:
2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania Teeme Ära!2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine2005: Hansapanga NPNK lansseerimine2004: Sampo Panga pangavahetuskuu2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine1999: A Le Coqi kaubamärgi turuletoomine

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele