Facebook eelistab sel aastal keskenduda kasutajate ligitõmbamisele ning keskkonna arendamisele, mitte aga kurameerima investoritega aktsiate avaliku esmaemissiooniga, lausus Bloombergile ettevõtte nõukogu liige Jim Breyer.
Lükates IPO 2010. aastast edasi annab ettevõttele lisaaega kasutajate saamiseks, toodete parendamiseks ning talentide palkamiseks, kinnitas Breyer. „Me oleme ikka veel sotsiaalse veebi arenemise väga algses staadiumis,“ lisas ta.
Ettevõtte tegevjuht ja asutaja Mark Zuckenberg lausus möödunud aastal, et ta loodab IPO toimumist sel aastal.
Maailma suurima sotsiaalvõrgustiku keskkonna IPO on üks oodatumaid avalikke aktsiaemissioone, mis on võrreldavad Google’i ning Cisco Systemsi börsilemineku tulususega investoritele, usub investeerimisfirma T. Rowe Price Associates portfellihaldur Kennard Allen.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Venemaa ettevõte Digital Sky Technologies investeeris eelmisel aastal Facebooki 200 miljonit dollarit, mis teeb ettevõtte väärtuseks 10 miljardit dollarit. Digital Sky nõustus ostma ka praegustelt ja endistel töötajatelt aktsiaid 100 miljoni dollari eest, mis tähendab, et töötajad saavad heldelt tasutud ka ilma IPOta.
Facebookil on üle 350 miljoni aktiivse kasutaja. Septembris teatas ettevõte, et suudab genereerida positiivseid rahavoogusid, mis toimus varem kui eeldati.
Teine sotsiaalvõrgustikufirma, Twitter, asetas samuti peatse IPO-plaani riiulile.