• OMX Baltic−0,45%291,82
  • OMX Riga−0,29%911,75
  • OMX Tallinn−0,17%1 902,77
  • OMX Vilnius−0,19%1 259,47
  • S&P 5000,00%6 735,35
  • DOW 300,47%46 924,74
  • Nasdaq −0,16%22 953,67
  • FTSE 1000,72%9 495,12
  • Nikkei 225−0,02%49 307,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,83
  • OMX Baltic−0,45%291,82
  • OMX Riga−0,29%911,75
  • OMX Tallinn−0,17%1 902,77
  • OMX Vilnius−0,19%1 259,47
  • S&P 5000,00%6 735,35
  • DOW 300,47%46 924,74
  • Nasdaq −0,16%22 953,67
  • FTSE 1000,72%9 495,12
  • Nikkei 225−0,02%49 307,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,83
  • 20.04.10, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennukeeld võis olla viga

Euroopa Liidu ametiasutused tunnistasid eile, et tuhanded lennud tühistati oletustel, mis ei põhinenud teaduslikel tõenditel. USA standardite kohaselt poleks pidanud lende Euroopa õhuruumis peatama. 
Tuhapilve leviku modelleerimine põhines rohkem tõenäosusel kui teaduslikel tõenditel, nentis Euroopa Komisjoni tranpordiala peadirektor Matthias Ruete.
Ta tunnistas, et USA standardite kohaselt poleks pidanud lende Euroopa õhuruumis peatama. KLMi ja Air France'i nädalavahetusel tehtud testlennud näitasid, et riskid lendamiseks olid väikesed.
See kõik oli soola raputamine Euroopa lennuettevõtjate haavadele. Lennufirmad kaotavad iga lennuseisaku päevaga hinnanguliselt 2,3 miljardit krooni. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele