„Ühiskonda viib edasi see, kui inimene riskib ja ebaõnnestub,“ ütles Luik ning tõi näiteks e-Selveri elektroonilise toidukaupade müügi projekti ja Copterline'i tegevuse, mis olid riski väärt, isegi kui ebaõnnestusid.
Ärimees Andrei Korobeinik on temaga sama meelt. „Inimesed ei julge riske võtta. Eestis on nii, et kui ühe korra ebaõnnestud, siis ei julge teist korda enam äri alustada,“ rääkis ta. Korobeiniku sõnul võiks Eesti olla rohkem USA moodi, kus isegi CV-sse kirjutatakse üles kõik firmad, mida oled vedanud ja mis on mingil põhjusel ebaõnnestunud. „Muutumine võtab aega,“ lisas ta, uskudes, et kunagi võib selline käitumine ka Eestis reaalsuseks saada.
Ärinaise Tiiu Järviste sõnul on viimased 10 aastat haritud nooremat põlvkonda juhtideks, aga mitte ettevõtjateks.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.