Cityconi Baltimaade äridirektor Mati Pops lubas tulevikuks veelgi oste, kuid täpsemaks ei läinud.
Popsi sõnul on nii nende omanduses oleval Tallinna Rocca al Mare kaubanduskeskusel kui ka Kristiine Keskusel oma nišš olemas. "Rocca al Mare on rohkem perekeskus ning Kristiine Keskus on rohkem moele suunatud,“ rääkis Pops.
"Mingi sünergia võiks Rocca al Mare ja Kristiine Keskuse vahel tekkida. Oma know-how'ga üritatame neid keskusi paremaks teha ja omas keeles rääkima panna."Pops lubas tulevikuks veelgi oste, aga täpsemaks ei läinud. „Mingi ost ikka tuleb. Kaubanduskeskuste puhul on määrav kontseptsioon, asukoht ning sisu, mida me oskame väga hästi juhtida,“ rääkis Pops.
Pops ei öelnud, kelle initsiatiivil Kristiine kaubanduskeskuse ostu-müügi tehing toimus. „See on pikaajaline protsess, need otsused ei sünni ühel päeval, sest tegu on suurte summadega,“ märkis Pops. „Citycon on deklareerinud, et otsib laienemisevõimalusi. Kuna Citycon tegeleb ainult kaubanduskeskustega, siis oleme loogiline ostja,“ märkis ta. Kaubandusettevõtete konsolideerumine on tema sõnul ülemaailmne trend.
Popsi sõnul ei too tehing kaasa olulisi muudatusi Kristiine Keskuse igapäevatöös. “Kristiine on tuntud ja majanduslikult hästi toimiv kaubanduskeskus, millel on kvaliteetne rentnikebaas ja väljakujunenud klientuur," märkis ta.
Soome firma Citycon sõlmis Pro Kapitaliga lepingu Tallinna Kristiine kaubanduskeskuse ostmiseks 105 miljoni euro eest.
Autor: Katre Pilvinski, Alyona Stadnik
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!