• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,15%6 195,85
  • DOW 300,99%44 530,45
  • Nasdaq −0,87%20 192,65
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,15%6 195,85
  • DOW 300,99%44 530,45
  • Nasdaq −0,87%20 192,65
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • 14.04.11, 15:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurentsiametis nõutakse turistiklassis lendamist

Meil on väga range kord, kõik sõidavad kõige lihtsamas klassis, kommenteeris konkurentsiameti juht Märt Ots võimalikku kulude kokkuhoidu lennureisidelt.
Otsa sõnul on konkurentsiametis see nõue kehtinud kogu aeg, et hankida tuleb võimalusel kõige odavamad lennupiletid. „Loomulikult tuleb riigi raha kokku hoida ja pole mingi häda kõige lihtsamas klassis sõita,“ sõnas Ots.
Äriklassi kasutamine on inimlikult mõistetav näiteks kümnetunnistel reisidel. „Võib-olla keegi tahab end vahepeal sirutada või pikali heita, aga paaritunniste sõitude juures ma seda vajalikuks ei pea,“ ütles Ots.
Otsa sõnul reisivad peaaegu kõik Eesti ametnikud tavaklassis. „Minu teada on need väga harvad juhtumid, kui keegi sõidab äriklassis. Äriklassi võib-olla pannakse siis ametnik reisima, kui mujale rohkem pileteid enam pole,“ lausus Ots.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Euroopa parlament lükkas tagasi suure häälteenamusega ettepaneku, et parlamendisaadikud ja ametnikud tohiksid alla neljatunnistel lendudel kasutada vaid turistiklassi. Ettepanek tagaks kuni 20 miljoni eurose kokkuhoiu aastas.
Ots vastas Äripäeva päevaküsimusele - kas Eestis tuleks kulude kokkuhoiu mõttes keelustada ametnikel äriklassis lendamine.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele