Parima idufirma tegi Andrus Purde

Rivo Sarapik 18. aprill 2011, 09:39

Idufirmade genereerimise ürituse Garage48 võitis Andrus Purde meeskonna loodud Storymarks, mis kogub ja jagab eri paikadega seotud lugusid-fakte-kogemusi.

Andrus Purde ja tema kohapeal koostatud meeskonna välja töötatud Storymarks on rakendus, mis liidab ja visualiseerib kaardil kohtadega seotud faktid, lood, legendid, isiklikud kogemused ja raamatud. Võitja meeskond kirjeldab oma projekti lihtsustatult kui kohtadele mõeldud Facebooki.

"Hindasime seda, milline idee on kõige suurema võimaliku turuga, isegi kui idee autorid seda hetkel ei arva, ehk millest võiks ka miljon dollarit teenida," kommenteeris valikut žürii nimel Allan Martinson. "Loodame, et tiim jätkab selle kallal töötamist."

Lootustandvate projektidena tõstis žürii esile parima ärimudeliga nootide jagamise rakenduse TuneSheet ja parima kontseptsiooni ja prototüübiga maha saanud Challengo.me ehk võistlemist pakkuv sotsiaalvõrgustik. Publikulemmikuks sai uus tasuta rahvadomeen era.ee ning lõbusaima esitlusega sai maha moekunstniku Hanna Korsari idee moekunstnike veebiportfoolio-showroom Stylish.im.

Parima mittetulundusliku projektina tõstsid hindajad esile Bribespoti ehk rakenduse, millega saab kaardil kujutada, kus ja kui palju keegi altkäemaksu küsis

Reede õhtul läks Ülemiste Citys toimunud Garage48l töösse 18 ideed, mille välja töötamisse panustas enam kui 100 huvilist. Rate.ee asutaja Andrei Korobeinik töötas välja pokkeri tarkadele, meedia- ja PR-ekspert Daniel Vaarik lõi aga rakenduse Bookmaps ehk lugemiskogemuse jagajat, mille järgi saab teada, kuidas tõlgendas poeemi teadlane ning kas raamatust saab lisaks sisujuhile midagi sügavamat lugeda.

Mullu augustis Tartus toimunud Garage48 võitis Tõnu Runneli idee Defol.io ehk disainerite veebiportfoolio ja veebruari lõpus avalike teenuste ideeka võit läks rakendusele EmergencyChat: 112 Mobile, mis võimaldab hädaabi kutsuda ka inimestel, kes ei saa helistada.

Garage48 on laagri stiilis IT-valdkona ettevõtmine, kus kahe ööpäevaga panevad huvilised kokku ideest töötava teenuse või prototüübi. Piiratud vahenditega alustanud nn. garaažiprojektidest on saanud alguse mitmed tänaseks olulised ettevõtted nagu YouTube, PayPal ning Google.

Kuidas valmis Stylish.im, saad vaadata tänasest Äripäevast ning vaadata videot esmaspäeva jooksul www.ap3.ee. 

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
20. April 2011, 14:13
Otsi:

Ava täpsem otsing