Milder: ärikasumist jäi napilt puudu

Katre Pilvinski 25. juuli 2011, 14:52

Ootasime teisest kvartalist ärikasumit ning kui mitte arvestada valuutakursi kahjumit, siis me sisuliselt saavutasime selle, ütles Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.

„Teise kvartali fookuses oli efektiivsuse tõstmine, mille tulemusel müük ruutmeetrile kasvas 10% ning brutokasum ja brutomarginaal 4%. Tegevuskulud on vähenenud 6% ja poevõrgu opereerimise kulud 10% ning selgelt paranenud on ka allahindlusmäärad. Järjest tugevnev efektiivsus tagab kasumlikkuse kasvu,“ ütles Milder.

„Ootasime teisest kvartalist ärikasumit ning kui mitte arvestada valuutakursi kahjumit, siis me sisuliselt saavutasime selle,“ lisas ta. 

„Kõik Baltika brändid ja jätkuvad jaeturud olid teises kvartalis kasumlikud ning jaesüsteemi kogukasum kasvas aastaga 57%. Müügikäive suureneb jätkuvalt, seda tänu meie jaeturgude ja tarbijate majandusliku olukorra paranemisele ning ka tarbijate ootustele täpsemalt vastavatele kollektsioonidele,“ lisas Milder.

Teises kvartalis jätkus Baltika Grupi müügikasv – eelmise aasta teise kvartaliga samal tasemel müügid saavutas ettevõte selle aasta teises kvartalis 9% väiksema müügipinnaga. Teises kvartalis sulges Baltika ühe ning avas ühe kaupluse, 30.juuni seisuga oli ettevõttel 116 kauplust.

„Teises kvartalis tugevdasime täna veel problemaatilise Vene turu juhtimist, palgates oma meeskonda üle 15-aastase jaekaubanduse kogemusega professionaali. Lisaks jätkasime ootustele mittevastavate poodide monitooringut ning sulgesime Evropeysky kaupluse Moskvas, mis vähendab arvestataval määral Vene turu opereerimiskulusid,“ lisas Milder.

„Aktsiaemissiooni toel  jätkame Montoni ja Mosaici brändide visuaalse identiteedi ja poekontseptsioonide uuendamist ning alustame uue kontseptsiooni järk-järgulist rakendamist, samuti jätkuvad valmistused Montoni e-poe testperioodiks. Lisaks läheme kolmandas kvartalis üle efektiivsemale brändide ja müükide juhtimise struktuurile ning töötame välja strateegia omatootmise efektiivsuse tõstmiseks,“ selgitas Milder ettevõtte käesolevaid tegevusplaane.

Baltika Grupp kasvatas teises kvartalis tugevalt oma efektiivust: müük ruutmeetrile kasvas 10%, brutomarginaal ulatus 58%ni, jaesüsteemi opereerimiskulud vähenesid 10% ning eelmise aasta teise kvartaliga sama müügikäive saavutati 9% väiksema müügipinnaga.

 

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. July 2011, 14:52
Otsi:

Ava täpsem otsing