Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vaata reklaame, mis vihastasid ameeriklasi
Ameerika internetiväljaande The Consumerist lugejad peavad aasta halvimaks telereklaamiks Luvsi talendivõistlust, mis kujutab suurel laval toimuvat lihtlabast mähkmete täislaskmist.
Vt ameeriklasi ärritanud mähkmereklaami siit. Halbade reklaamide kategoorias sai teise koha telekommunikatsioonifirma AT&T(vt siit) ja kolmanda koha Summer's Eve intiimhügieeni tarvete reklaam (vt siit).
Tänavusest küsitlusest võttis osa 115 000 lugejat.
Eelmise aasta halvimaks reklaamiks valiti klipp kiirtoitu kiitvate jõuluvanakostüümis kassidega (vt siit).
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.