• OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 5000,01%6 450,7
  • DOW 300,04%44 962,53
  • Nasdaq −0,02%21 619,5
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,91
  • OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 5000,01%6 450,7
  • DOW 300,04%44 962,53
  • Nasdaq −0,02%21 619,5
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,91
  • 06.11.11, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Suhtekorraldust ja ajakirjandust pole mõtet vastandada"

Suhtekorraldusbüroo PR Partner juht ja omanik ning Tartu Ülikooli kriisikommunikatsiooni lektor Ilona Leib ütles Äripäeva reedest kaanelugu kommenteerides, et suhtekorraldajaid ja ajakirjanikke ei ole mõtet vastandada.
„Professionaliseerumine kasvab kõigis eluvaldkondades. Nii, nagu enamik meist ei paranda ise kingi ega tee ise lepinguid, nii nähakse professionaalses kommunikatsiooni korraldamises võimalust oma ideid ja seisukohti paremini tutvustada,“ rääkis Leib. „Suhtekorraldajaid ja ajakirjanikke ei ole mõtet vastandada. Suhtekorraldusfirmad aitavad klientidel paremini esitada teemasid ja probleeme - valikud teevad toimetused.“
Äripäev kirjutas, kuidas ravimitootjad tellisid arvamusküsitluse teemal, kas käsimüügiravimid peaksid jõudma müüki apteekidest väljapoole, ning esitlesid seda eelmisel nädalal ajakirjanikele, et muuta teema avalikkuse kõneaineks.
Leib ütles, et mistahes uuringu tellimine uuringufirmalt on hea alusmaterjal, millest töös ja otsustes lähtuda. „Uuringu tellimises ja tutvustamises ei maksa näha probleemi. Ohtu tuleks näha pigem suurt hulka inimesi mõjutava info varjamises.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

PR-töö, mis toimub avalikult  - nagu pressiteated, kommentaarid, pressikonverentsid jne - on toimetuste seisukohalt hõlpsalt jälgitav ja kontrollitav, märkis ta. „Suhtekorraldajatele lisaks on palju teisi mõjustajaid, kes juhivad tervete teemade käsitlemist nii meedias kui ka poliitikas - sellise mõjustamistegevuse jälgimine ja äratundmine on oluliselt keerukam."

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele