Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Täna algas loodetud jõuluostlemise hooaeg
Päev Tänupühade järel kannab USAs nimetust must reede, kuna siis algab jõuluostlemise hooaeg. USAs tähendab see seda, et poed avatakse ostjatele palju varasemal kellaajal. Paljud töötajad võtavad ostlemiseks päeva vabaks.
Tooks mõned nipid, kuidas raha säästa. Konsultatsioonifirma Buyology juht Martin Lindstromi firma annab nõu suurtele ettevõtetele, kuidas kaubamärkidega paremini hakkama saada, kuid teiselt poolt on ta ise tarbija, kirjutas Bloomberg. Ta andis pühadehooajaks ostjatele mõne soovituse.
Ärge kunagi võtke lapsi poodi kaasa. Paljud vanemad tunnevad süütunnet, et nad veedavad liiga vähe aega lastega. Uuringute põhjal on teada, et kui lapsed on poes kaasas, kulutate te 26 protsenti rohkem. Põhjus on lihtne - nad lunivad asju. Selles on nad uskumatult edukad. Samuti ei ole kasulik käia koos abikaasaga poes. See toob kaasa rohkem nägelusi ja kulutab rohkem raha.
Makske alati sularahas. Kui te maksate krediitkaardiga, kaotate te rahaga kontakti ja olete valmis maksma palju rohkem. Kasutage parem suuri pangatähti, 50- või 100dollarilisi - sellisel juhul on palju lihtsam seista vastu tahtele neid kulutada. Konsultatsioonifirma hinnangul kulutate te 10 kuni 12 protsenti vähem, kui kasutate ostmise eest tasumisel suuri pangatähti.
Supermarketis ärge iial võtke ostukäru. Kui te kasutate poes ostukäru, mis on kaks korda suurem kui ostukorv, mida tavaliselt kasutate, kulutate te kuni 40 protsenti rohkem. Te ju tahate selle käru kaupa täis laduda, et tunneksite, et poeskäik läks asja ette. Kui teil ei ole just 12-liikmeline perekond, vedage kõike käe otsas - sel juhul on väga lihtne endaga kokkuleppele jõuda. Ja küsige endalt - kas mul tõesti on seda praegu tarvis.
Kui te tõsiselt tahate jõulueelsel ostlemisel raha säästa, kuulake poes iPodi, kuid kuulake mingit ebameeldivat kiirerütmilist muusikat, mida te ei salli. Muusika lõõgastab või muudab energilisemaks. Suurem osa muusikat aeglustab südametukseteid, mis paneb teid kulutama poes rohkem aega, mistõttu te sööte või ostlete rohkem.