„Aeg on sõnadelt tegudele üle minna,“ soovitas mees, kes teadis bussisõnu. Selle lausega reklaamib trükifirma Reklaamistuudio portaalis zizu.ee värskelt turule tulnud „BUS” autokleebiseid.
Sooduskupong, millega klient saab endale firmast tellida komplekti kahe „BUS” autokleebisega, maksab 8 eurot. Kleebised on mõeldud auto kapotile ja tagumisele aknale. Kleebiseid on kahes erinevas mõõdus, kuid firma on nõus tegema ka erimõõdus vastavalt kliendi soovile. Lisaks valgetele „BUS” kleebistele saab näiteks valgetele autodele tellida ka musta värvi kleepse ning lisana on võimalik tellida ka „triibud”.
„Zizu ja Reklaamistuudio ei vastuta võimalike tagajärgede eest ning soovitavad kõigil olla seadusekuulekad,” seisab reklaamis.
Reklaamistuudio OÜ tegevjuht Allan Ameljushenko nimetab neid kleebiseid emotsioonikleebisteks ja tema sõnul tekkis idee „BUS” kleebiste tootmiseks elust enesest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Eelmisel reedel, üritades linna peal tööd teha, sai lihtsalt villand ja mõtlesin tööpäeva lõpuks, et näitan välja, mida ma asjast arvan,” selgitas Ameljushenko. Ta ütles, et üritas liigelda lõuna ajal ühest linnaotsast teise ja tagasi, siis sinna ka tööpäev kadus.
„Kuna me teeme natuke koostööd Facebookis protestisaidiga „Võidame Tallinna bussiread tagasi”, siis on meil plaanid ka tulevikuks. Loodetavasti on see suure asja algus,” ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!